![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
We zullen je gaan missen Fire... Succes met je leven dan en wie weet wat de toekomst brengt... ![]() FREEZE ![]() |
|
Je blijft wel user toch? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
toe !!! blijf modden! signature ![]() |
|
Doe jij de hele ZM-kudde nog als afscheid een ban cadeau? ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Hehe, wel een stunt ja, iedereeen een perm-ban geven ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Het ga je goed en vriendelijk bedankt Fire!! ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote:Gezien de datum van morgen kan dat best ![]() ![]() |
|
quote:Zou een goede grap zijn ja ![]() Maar ik had Fire al een tijdje niet zo actief meer gezien eigenlijk, misschien dat ik het gemist heb allemaal, maar toch FREEZE ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Als het vuur gedoofd is... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
viel wel op ja, afgelopen jaren was je amper meer aan het posten... iig succes met je leven! ![]() o en mag ik nu mod worden? Je moeder. ![]() |
|
Mag ik mod worden? ![]() |
|
nee ik! Je moeder. ![]() |
|
Ik hou het bij 0 dagjes modden, lijkt me het beste voor iedereen en voor mezelf in het bijzonder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nee. We mogen je niet. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ik mag het vast ook niet worden. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
hoeveel bans heb je gepleegd? signature ![]() |
|
quote: en ik? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Iets zegt me dat jij daar vast zelf wel achter kan komen, ik heb het niet bijgehouden allemaal. t is niet dat ik er trots op ben hoor, als ik geband wordt! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:http://www.youtube.com/watch?v=heOus_uf_cM [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-03-2008 19:36] signature ![]() |
|
Ik heb nooit geweten hoe FIRE eruit ziet... ![]() |
|
quote: Verrek! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |