|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Die tijd hebben we gehad Nu moet ik daadwerkelijk controleren/in de gaten houden of anderen wel goed functioneren. |
|
Stiekem verlang ik toch wel eens terug naar mijn simpele magazijndagen, stapel orders, picken en klaarzetten, geen woord wisselen met mn koptelefoon op, en naar huis. |
|
Wat doe je nu dan? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nu ben ik de baas van dat magazijn. Nog steeds super leuk werk, maar toch mis ik die dagen van onverantwoordelijkheid gewoon wel eens. |
|
Waar blijven die tips nou? |
|
Mike Oldfield was natuurlijk ook altijd te horen in spannende scènes van Bassie & Adriaan. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nogal logisch pas als je invloed hebt kun je ze eruit sturen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Mwoah. Als doorgaans alerte leerlingen een beste wietlucht bij zich hebben, glazig kijken en extreem meer verwerkingstijd nodig hebben in de lessen weet ik meestal wel genoeg. Met speed of coke achter de kiezen kun je bij mij wel prima wegkomen, denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 23-02-2017 17:31] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Skerp! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |