IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hove festival (Noorwegen)
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2008 21:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Voor diegene die toevallig rond deze tijd hier in de buurt op vakantie is (23-27 juni):
Een festival wat zich denk ik wel laat vergelijken met Lowlands. 5 dagen lang. http://www.hovefestival.com/Default.aspx
aantal metalbandjes:
Behemoth
In flames
Primordial
Dimmu Borgir
Opeth
cavalera conspiracy

Back lijkt me wel leuk om te zien!

't is niet zo ver van Kristiansand af. Voor mij maar een uurtje of 2 rijden dus ik ga er zeker wel even langs. Nu maar hopen dat ze de leuke bands op 1 dag plannen

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 31-03-2008 22:11 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

wel grappig ja. zit toevallig net sinds vandaag te babbelen met een vriend om rond die tijd die kant op te trekken. dus dat zou wel leuk zijn om ook even een kijkje te nemen

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-03-2008 22:16 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Jezus, te vroeg!!

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-03-2008 22:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Schijnt een leuk festival te zijn. Maar toch spaar ik m'n geld liever op voor HitS...dat gaat pas echt gaaf worden

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2008 22:30 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 22:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Schijnt een leuk festival te zijn. Maar toch spaar ik m'n geld liever op voor HitS...dat gaat pas echt gaaf worden
moet ik eigenlijk ook doen, maar als het zo dichtbij is, begint het toch te jeuken

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Hub de Gallier
Posted 31-03-2008 22:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehehe, ik ken dat gevoel. Dat had ik ook al met Inferno en zo komt er binnenkort nog een gaaf festival in Noorwegen...maar ja, ik ken mezelf....heb veel geld nodig voor bier in Bergen

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-04-2008 20:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2008 22:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hehehe, ik ken dat gevoel. Dat had ik ook al met Inferno en zo komt er binnenkort nog een gaaf festival in Noorwegen...maar ja, ik ken mezelf....heb veel geld nodig voor bier in Bergen
jah, maar inferno Nederland is nogal een verschil. 2 uur rijden is toch wel anders
Tegen die tijd ben ik zo van de alcohol af dat ik na 3 halve liters al plat lig
Maar mooi verjaardag's kado'tje lijkt me zo.

Hub de Gallier
Posted 01-04-2008 20:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

2 uur rijden is inderdaad iets anders dan 1,5 uur vliegen

Maarre, ik begrijp wat je bedoelt hehehe

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com