|
Auteur: |
|
|
Voor diegene die toevallig rond deze tijd hier in de buurt op vakantie is (23-27 juni): Een festival wat zich denk ik wel laat vergelijken met Lowlands. 5 dagen lang. http://www.hovefestival.com/Default.aspx aantal metalbandjes: Behemoth In flames Primordial Dimmu Borgir Opeth cavalera conspiracy Back lijkt me wel leuk om te zien! 't is niet zo ver van Kristiansand af. Voor mij maar een uurtje of 2 rijden dus ik ga er zeker wel even langs. Nu maar hopen dat ze de leuke bands op 1 dag plannen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jezus, te vroeg!! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Schijnt een leuk festival te zijn. Maar toch spaar ik m'n geld liever op voor HitS...dat gaat pas echt gaaf worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:moet ik eigenlijk ook doen, maar als het zo dichtbij is, begint het toch te jeuken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hehehe, ik ken dat gevoel. Dat had ik ook al met Inferno en zo komt er binnenkort nog een gaaf festival in Noorwegen...maar ja, ik ken mezelf....heb veel geld nodig voor bier in Bergen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:jah, maar inferno Nederland is nogal een verschil. 2 uur rijden is toch wel anders Tegen die tijd ben ik zo van de alcohol af dat ik na 3 halve liters al plat lig Maar mooi verjaardag's kado'tje lijkt me zo. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
2 uur rijden is inderdaad iets anders dan 1,5 uur vliegen Maarre, ik begrijp wat je bedoelt hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |