|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gefeliciteerd S_S the only pleasure is pain |
|
Tip: de rotondes in Nieuwerkerk moet je in de 3e versnelling nemen en niet in de 4e Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Je hebt ervaring |
|
Neuh, in theorie zou het moeten kunnen, maar ik durf het niet Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
yay gefeliciteerd S_S! 4e? in je 5e nemen man, pech voor de fietsers! |
|
nu we toch bezig zijn aan adviezen geven: S_S, je moet altijd voorang van rechts geven. Als een agent zwaait dat je opzij moet gaan, is dit niet de bedoeling dat je moet terugzwaaien. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
gefeliciteerd Ss!!!! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-02-2002 21:30] Suck my piss |
|
gefeliciteerd knul ik ga waarschijnlijk snelcursus doen deze zomer en het jaar daarop voor de motor en als ik dan afgestudeerd ben het jaar daarop, lekker toeren door Amerika met een maat van me [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 27-02-2002 22:11] |
|
quote:kan ook wel, desnoods stotter de de stotter met je voet op de rem |
|
quote: als hij dat maar laat als ik naast hem zit |
|
O ja ik zeg trouwens dat je het niet moet doen !!! (zo ingedekt) Mocht je het voor jezelf toch eens doen doe dat dan bij een zeer ruime rotonde zonder schutting of zandberg in het midden |
|
jo gefeliciteerd, zie t nu pas t topic zit teveel met school , maar gefeliciteerd man Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Teerd S_S!! nou nog een koekblik. quote: Durf jij dat rotondes te noemen dan?? Btw... in z'n 4 erin en dan halverwege terugschakelen naar 3 werkt beter. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Gefeliciteerd! Ik hoop dat het mij de 3e keer ook gaat lukken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
gefeelsteerd *heersch* ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
S_S gefeliciteerd. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Wat is een versnelling ???? Wiegen Meister ! |
|
OK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |