|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
VVK loopt goed maar er zijn voor vanavond ook nog voldoende kaarten aan de kassa verkrijgbaar. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Word 'em ook niet voor mij helaas. Volgende keer weer gewoon in 013 oke? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-11-2008 12:00] |
|
Zo dat was wel weer een leuk dagje. Grimhorde - gemist Manegarm - eindelijk eens live gezien. Geluid was matig maar de band deed goed zijn best. Zeker leuk Catamenia - had ik meer van verwacht. Optreden was nogal waterig en ongeinspireerd. Jammer want hier keek ik wel erg naar uit. Ik hoop dat ik ze binnenkort eens in de herkansing kan zien. Equilibrium - Drummer lag in het ziekenhuis dus dat gedeelte kwam uit een doosje. Verder wel een erg leuk optreden. Vond vooral de zanger erg sterk en de catchy riffs komen live erg goed over. Beetje cheesy maar daar hou ik, op zijn tijd, wel van. Thyrfing - Voor het eerst met de oude zanger van Naglfar, die ook maar meteen besloten had dat zijn vocals promiment aanwezig moesten zijn in de mix. Ik vond het wel bruut klinken hierdoor maar naar het einde toe werd het wel een tikje eentonig, ook door de setlist met voornamelijk langzamere nummers. Eluveitie - Alleen laatste nummer meegekregen vanwege honger en een rij in het restaurant dat pas net daarvoor om 8 uur opengegaan was. Volgens mij klonk het wel goed. Primordial - Heerste zoals verwacht alle andere bands weer eens compleet van het podium. Het geluid was wel weer matig maar zelfs dan is Primordial fantastisch. Ik kan deze band echt niet vaak genoeg zijn. Finntroll - Opzich geen slecht optreden maar wel een anti-climax na Primordial en ik vond de vorige zanger toch echt veel meer toevoegen aan hun optredens dan de huidige hoewel hij zeker niet slecht zingt. Verder was er gelukkig Palm zodat er geen H*neken gedronken hoefte te worden. Een grote Fuck You trouwens aan die aap die bij de eerste pit van de dag een volle beker van dat bocht in mijn nek gooide zodat ik de rest van de dag naar verschraalde paardenpis rook. Oh en bizar trouwens dat mensen eigenlijk niet meer naar buiten mochten toen ze eenmaal binnen waren. Twee vrienden moesten meerdere malen uitleggen aan verschillende figuren dat ze graag even een stempeltje oid wilden zodat ze ergens een patatje konden eten aangezien het restaurant in de WT zelf pas om 8 uur open ging. Later hoorde ik van Regeer dat hem ook de toegang tot de buitenwereld was ontzegd. Heel vreemd.. Verder best wel een mooie zaal daar in Heerhugowaard maar het geluid moet toch stukken beter kunnen denk ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Manegarm: klonk goed, vooral die violist maakte er een show van hehe. Catemania: gebruikt als eetpauze Equillibrium: jammer van de drummer. Het bandje met de synths e.d. stond ook veels te zacht vond ik, en ik miste daarom de melodielijnen nog weleens. Thyrfing: ik ben een enorme fan van de laatste 3 albums maar live komt het toch minder goed uit de verf. Door al het mid-tempo geratel kakt het soms een beetje in. Toch blij om ze iig eens live te hebben kunnen zien. Eluveitie: erg goede show en gelukkig een beter geluid dan in de 013, toen kreeg ik de helft niet mee. Wel jammer dat de oude bassist + fluitspeler eruit zijn, waren erg sterk lvie. Primordial: hoogtepunt van de avond. Had er al hele hoge verwachtingen van en dat bleek ook terecht. Finntroll: nogal moe dus een beetje achteraan gehangen; leuke show maar al meerdere malen gezien dus niks speciaals. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Grimhorde gemist Manegarm was gaaf. Catamenia was kut, hoezo zaten er allemaal mensen op het podium? Equilibrium was gaaf! Thyrfing gaafste band van de dag!! Eluveitie was wel oke niet speciaal. Primordial was ook gaaf. Finntroll vind ik geen reet aan. Ze moeten echt een andere zanger zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Kriegsnebel op 11-11-2008 15:09] |
|
Was dat Eluveitie ook niet op de Zwarte cross? Wat een zaaddodende band was dat zeg, fokking kut muziek. Against God and Government |
|
Ga waarschijnlijk maandagavond naar Antwerpen. Geen Thyrfing dan helaas, maar als ik de mensen mag geloven die er gisteren waren heb ik daar niets aan gemist en was het een teleurstelling. |
|
quote: Ja, maar aan de andere kant, ze komen niet uit Israël. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Al was het mijn buurman, kut blijven ze toch. Against God and Government |
|
Blijf goed letten op consequent gebruik van enkel- en meervoud. Deze onnodige fout doet afbreuk aan je sterke betoog, beetje jammer. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Oke baas Against God and Government |
|
|
|
Ligt het trouwens aan mij of is de laatste tijd de frontpage van Metalshots wel erg vaak poeptraag omdat die iets met google-analytics probeert? |
|
quote: Ik heb er zelf geen last van, maar dan zou het ook traag op elke index pagina van een verslag moeten zijn, omdat daar het zelfde script in hangt. Bij mij is ie nog gewoon snel ... maar als er meer mensen last van hebben hoor ik dat graag. liefst via info@ cheers, Bert. |
|
Grimhorde gemist Manegarm ook gemist, gvd. Vreselijk gehaast om er om 18.00 te zijn, maar bij aankomst bleek dat ze toch eerder speelden. Catamenia vond ik na de eerste paar aardige nummers matig Equilibrium ook Thyrfing 'nieuwe stijl' trek ik niet echt. Eluveitie werd ik wel blij van. Primordial overtuigde weer, wat een sterke live-band! Finntroll vond ik saai en heb ik na 5 nummers vaarwel gezegd. Vroeger wel leuk, nu niet meer interessant. Alles bij elkaar wel een gezellig avondje. Wel behoorlijk rustig, betwijfel of het uit kon. |
|
Vanavond aanwezig in Hof Ter Lo, heb er zin in Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Vast wel, want die Nazis hielden iedereen binnen, zodat je daar wel eten MOEST kopen |
|
quote: Dat was echt een sneue actie inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vreemd, die keer dat ik er was kon je wel gewoon naar buiten. Maar goed, dat is al dik 2 jaar geleden dus er zullen wel dingen veranderd zijn. Vermoedelijk na wat incidenten bij hardcore feestjes en dergelijke, heb ik van mijn (gabber) broertje begrepen tenminste. En die komt er zeer regelmatig. Jammer toch wel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Heidenfest was zeer leuk, maar wat is het in Hof Ter Lo toch altijd warm seg. Manegarm: Enkel gehoord, niets gezien omdat we nog aan de bar stonden Catamenia: Viel me serieus tegen, zeer statisch en nogal saai optreden imo Equilibrium: Best ok, enkel jammer van die drumcomputer Eluveitie: Is nooit echt m'n ding geweest, maar wel levendig optreden en enthousiast publiek Primordial: Het beste optreden van de avond, zoals verwacht. Jammer dat plots de helft van het publiek verdwenen was ... Finntroll: Muzikaal zeker niet het meest hoogstaande, maar door al dat hoempa hoempa zat de sfeer er weer goed in Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Hahaha wat een kutzooi, boycotten die zaal... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik mocht de tent niet uit om de broodjes te nuttigen die in mijn auto lagen. Die verrotte snacktoestand ging pas om acht uur open en was zo godvergeten slecht geregeld dat er een rij stond van hier tot Tokyo. Ik was geen blij mens in de waerdse tempel, ondanks de leuke bands en de aardige optredens Rock moet Rollen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |