|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
woepie ... |
|
quote: Ja sorry geen doom Jenje! see you at occultfest! |
|
45 euro voor een verlepte leernicht ... |
|
quote:En dat op onze verjaardag Jan! Leren feestmuts op en naar Zwolle dan maar? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Rob H is idd wel heel eng en heel gay... see you at occultfest! |
|
Lekker zeg, tegelijk met Hellfest en Fields Of Rock Bla |
|
quote:ja, ... joepie .. quote:*tilt steen op* FoR gaat niet door |
|
quote: Ha ha wakker worden Mira! see you at occultfest! |
|
Leukachtig, alleen de keuze op 22 juni zal wel enorm worden....Ministry, Judas Priest Nu de rest van de bands nog ergens zien in te plannen. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
In een andere zaal zou ik er wel over willen denken maar in die galmende veehal in zwolle bedank ik maar voor de eer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat extra decibel erbij en ik kan vanuit mijn kamertje meeluisteren... |
|
quote: 45 euro vind ik nou niet echt duur voor die bands. Goedmakertje van MOJO? |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Jaja, ik ging al naar Hellfest... Priest komt ook op Graspop Bla |
|
oeh hm wellicht ff die kant op fietsen dan |
|
Zie deze bands wel op Graspop...€45 vind ik wat teveel van het goede. |
|
quote: +1 Je moeder. |
|
Wat is Airbourne dan voor band? Nooit van gehoord. |
|
quote: Als ze volgende ronde halen ja, en 2e in de groep worden Waar komt die info vandaan [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-04-2008 19:20] |
|
quote:Which means dat je een crashplek over hebt? Shit, laat trouwens maar zitten. Het is op een zondag |
|
quote: +1 Komt bij, Priest speelt toch elke keer dezelfde set, en de rest van de bands kan me eigenlijk gestolen worden. Bareuh... |
|
Priest is wel grappig, maar de rest boeit me niet zo.. ondanks dat het allemaal wel erg dichtbij is. |
|
Cool zeg, lekker dichtbij. Maar de week ervoor ben ik op Arrow en de week erna op Graspop. Dus ik kijk nog wel... |
|
quote: AC/DC voor beginners..... Maar wel weer bij RoadRunner, net als de Caballero Constipatie 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Gisteren toevallig voor het eerst gehoord, dat is gewoon van voor naar achter bij elkaar gejat, niets meer en niets minder. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |