|
Auteur: |
|
|
Geef je op voor Metals en win een optreden op Springstof 2008! Zit jij in een metalband en wil je graag aan zowel het publiek als een professionele jury laten zien wat je kunt? Geef je dan nu op door vóór 1 mei een demo en biografie te sturen naar: JAC. 't Ukien t.a.v. Metals Korteweg 4 8262 DC Kampen Of stuur een mailtje naar: metals@ukien.nl Hoofdprijs: een optreden op Springstof Festival 2008! Data: Metals - 6 juni 2008 Springstof Festival - 23 augustus 2008 http://metals.hyves.nl |
|
Ammenooitniet dat ik in Kampen gevonden wil worden. |
|
Een optreden op Springstof Festival? Zozo. |
|
quote:off topic, ik voeg je wel even toe op msn, kunnen we een prijs afspreken |
|
Hey Burzum heb je boekie al uit? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En na een tijdje wachten is het zover, bij deze de bekendmaking van de bands die 6 juni in 't Ukien mogen strijden om de felbegeerde hoofdprijs: optreden op het Springstof Festival! De volgende bands mag je deze avond aanschouwen: - Tribal Spirits - Headshot - Gottlieb - One on One Daarnaast mag jij 6 juni ook jury spelen, want ook jouw stem geldt. Kom, kijk, luister, oordeel en zorg dat jouw favoriete band met de publieksprijs naar huis gaat! 't Ukien, Kampen 6 juni 2008 Aanvang: 20:30 uur Entree: 5 euro |
|
quote: Oh nou, doe maar Headshot als winnaar dan. |
|
Ik wil sms'en. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Index / Concerten |