![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
D:S:O speelt op zaterdag a.s. 5 april in de Willemeen. Zaal open om 19.00u Entree €6,- / vvk €5,- www.willemeen.nl |
|||||||||
|
en zonnnn dagggg in de geluidsverziekendste tent van rotterdamn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|||||||||
|
vanavond Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
aanwezig! May the Shield of Thor keep fiends away! |
|||||||||
|
stelletje cultuurbarbaren hier! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|||||||||
|
Niet zo zeuren, heb de cd en ben naar bovenstaand concert geweest Weet nog niet wat ik van de nieuwe plaat moet vinden. Hij pakt me nog niet echt iig. De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. |
|||||||||
|
quote: lol soz ! fotos misschien ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|||||||||
|
Afgelopen vrijdag in Londen gezien. Fucking hell wat gaaf! Foto's ga ik morgen wel op mn site keilen. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|||||||||
| Index / Concerten |