|
Auteur: |
|
|
D:S:O speelt op zaterdag a.s. 5 april in de Willemeen. Zaal open om 19.00u Entree €6,- / vvk €5,- www.willemeen.nl |
|
en zonnnn dagggg in de geluidsverziekendste tent van rotterdamn In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
vanavond Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
aanwezig! May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
stelletje cultuurbarbaren hier! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Niet zo zeuren, heb de cd en ben naar bovenstaand concert geweest Weet nog niet wat ik van de nieuwe plaat moet vinden. Hij pakt me nog niet echt iig. |
|
quote: lol soz ! fotos misschien ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Afgelopen vrijdag in Londen gezien. Fucking hell wat gaaf! Foto's ga ik morgen wel op mn site keilen. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
Index / Concerten |