|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste cd vond ik echt totaal nix. Heb de band ook in t voorprogramma van Metallica gezien en was ook nix. Maar de nieuwe cd trek ik over t algemeen erg goed. Bijna alle emo-invloeden zijn weg en de meeste nummers beuken als een tiet. Helaas staan er nog wel n paar slappe numemrs op, maar over t algemeen ragt t lekker door. Hier wat nummers: Waking The Demon - http://nl.youtube.com/watch?v=hO9kGDNyQkw Scream Aim Fire - http://nl.youtube.com/watch?v=WoT1oRnSK88 Eye Of The Storm - http://nl.youtube.com/watch?v=_F7GLusGgUI |
|
Pop muziek in een zogenaamd 'metaljasje', dat is het. |
|
The trend is dead. |
|
quote: |
|
quote: Die kon ik verwachten. Chimaira is echter veel meer metal dan Bullet For My Valentine hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 04-04-2008 16:18] |
|
quote:+Miljoen. |
|
quote: Iedereen die de woorden 'meer metal dan' in de mond neemt verdient een nekschot. |
|
quote: en 'meer dan metal'? signature |
|
man, wat is dit voor een band??? Machinehead meets ... Gary Barlow??? signature |
|
quote: Nou, echt niet... Ik heb ze op Graspop live gezien en ik heb die eerste full-length van ze. Maar het heeft ontzettend veel weg van Arch Enemy, alleen dan met cleane zang erbij. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
die rustige stukken zijn toch wel echt... ik heb er geen woorden voor! signature |
|
KUTmuziek. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind dit een van de betere band die ik de laatste tijd heb gezien, viel me hardstikke mee op GMM van het weekend. |
|
quote: Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: band, muziek. Daar was ik aan toe. Ik was toe om getroost te worden door mooie muziek. Suck my piss |
|
Eigenlijk toch wel te bruimen dat BFMV. Ik heb steeds meer de indruk dat hun grote mate van populairiteit (ook bij veel jong publiek) er de oorzaak van is dat veel menzen ze zien als gay en niet erg true. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gay en niet erg true?????dat heeft er denk ik weinig mee te maken. dit is gewoon kut. (met peren) Suck my piss |
|
inderdedaad geef mij dan maar System Of A Down of Mendeed signature |
|
quote: Goedzo quote: Ik wist niet dat het populair was. Bij mij is die redenering ook meestal omgekeerd. "Wat een kutmuziek, zal wel populair zijn." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vroeger toen ik 10(?)was. Luisterde ik dit, heb er nog een broek van liggen. Ik vind het dus echt KUT. [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-07-2008 14:18] The trend is dead. |
|
Je mag muziek best mooi blijven vinden, hoor. Dat is helemaal niet erg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Precies. Ik vind ook nog steeds zo'n beetje alles goed wat ik ooit goed heb gevonden. Bareuh... |
|
+1. Ik zie ook echt niet in waarom je muziek die je vroeger te gek vond ineens moet afzeiken. Dat je er nooit meer naar luisterd, ala. Maar afzeiken? Dat is niet stoer oid, dat is... raar, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmmmm, zo maar eens 'Livin' On A Prayer' opzetten... Bareuh... |
|
quote:+1 |
|
quote: Nee, het is gewoon 'metal' die te makkelijk is, beetje vergelijkbaar met Trivium. Nou weten we allebei dat metal een grote verzameling cliches is, maar zelfs vergeleken met de uitgekauwde dogma's van 'echte' metal is BFMV te simplistisch en heb je alles gehoord als je de eerste drie seconden van een nummer hebt gehoord. Dat verklaard ook de populariteit bij een hoop mensen die de lat niet hoog leggen voor de muziek, uiteraard meestal de jongere luisteraars. Zou de band wat meer diepgaandere nummers maken in plaats van het begrip cliché verder uit te rekken tot een nieuw dieptepunt, dan zouden ze automatisch 'true' worden. Populariteit heeft daar niks mee te maken volgens mij. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |