IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Bullet For My Valentine Volgende pagina
Dehumanize
Usericon van Dehumanize
Posted 03-04-2008 17:31 by Dehumanize Wijzig reactieProfiel van DehumanizeQuote dit bericht

De eerste cd vond ik echt totaal nix. Heb de band ook in t voorprogramma van Metallica gezien en was ook nix.

Maar de nieuwe cd trek ik over t algemeen erg goed. Bijna alle emo-invloeden zijn weg en de meeste nummers beuken als een tiet. Helaas staan er nog wel n paar slappe numemrs op, maar over t algemeen ragt t lekker door.

Hier wat nummers:
Waking The Demon - http://nl.youtube.com/watch?v=hO9kGDNyQkw
Scream Aim Fire - http://nl.youtube.com/watch?v=WoT1oRnSK88
Eye Of The Storm - http://nl.youtube.com/watch?v=_F7GLusGgUI

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 03-04-2008 20:50 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Pop muziek in een zogenaamd 'metaljasje', dat is het.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2008 20:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 20:50 schreef Chimaira het volgende:
Pop muziek in een zogenaamd 'metaljasje', dat is het.

Moet jij zeggen, met jouw nickname...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Cees
Usericon van Cees
Posted 03-04-2008 21:27 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

The trend is dead.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 04-04-2008 0:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2008 20:58 schreef altx het volgende:

Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 04-04-2008 16:18 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

quote:

Die kon ik verwachten. Chimaira is echter veel meer metal dan Bullet For My Valentine hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 04-04-2008 16:18]

Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 04-04-2008 17:05 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

quote:
+Miljoen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-04-2008 17:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2008 16:18 schreef Chimaira het volgende:
Die kon ik verwachten. Chimaira is echter veel meer metal dan Bullet For My Valentine hoor.

Iedereen die de woorden 'meer metal dan' in de mond neemt verdient een nekschot.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-04-2008 17:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2008 17:14 schreef WhiteRider het volgende:
Iedereen die de woorden 'meer metal dan' in de mond neemt verdient een nekschot.

en 'meer dan metal'?

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2008 21:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

man, wat is dit voor een band??? Machinehead meets ... Gary Barlow???

signature

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2008 21:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 21:26 schreef Hypnos het volgende:
man, wat is dit voor een band??? Machinehead meets ... Gary Barlow???

Nou, echt niet...

Ik heb ze op Graspop live gezien en ik heb die eerste full-length van ze.

Maar het heeft ontzettend veel weg van Arch Enemy, alleen dan met cleane zang erbij.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2008 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die rustige stukken zijn toch wel echt... ik heb er geen woorden voor!

signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-07-2008 22:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

KUTmuziek.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Renetjuh88
Usericon van Renetjuh88
Posted 02-07-2008 23:35 by Renetjuh88 Wijzig reactieProfiel van Renetjuh88Quote dit bericht

Ik vind dit een van de betere band die ik de laatste tijd heb gezien, viel me hardstikke mee op GMM van het weekend.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-07-2008 10:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 2 juli 2008 22:11 schreef ZelThoR het volgende:
KUTmuziek.

Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: band, muziek. Daar was ik aan toe.
Ik was toe om getroost te worden door mooie muziek.

Suck my piss

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-07-2008 10:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eigenlijk toch wel te bruimen dat BFMV.

Ik heb steeds meer de indruk dat hun grote mate van populairiteit (ook bij veel jong publiek) er de oorzaak van is dat veel menzen ze zien als gay en niet erg true.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 03-07-2008 10:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

gay en niet erg true?????dat heeft er denk ik weinig mee te maken.

dit is gewoon kut. (met peren)

Suck my piss

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2008 11:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

inderdedaad

geef mij dan maar System Of A Down of Mendeed

signature

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-07-2008 14:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 10:48 schreef skullfuck het volgende:
Ik wist niet wat het was, maar ik dacht: band, muziek. Daar was ik aan toe.
Ik was toe om getroost te worden door mooie muziek.

Goedzo
quote:
Op 3 juli 2008 10:53 schreef XXL het volgende:
Ik heb steeds meer de indruk dat hun grote mate van populairiteit (ook bij veel jong publiek) er de oorzaak van is dat veel menzen ze zien als gay en niet erg true.

Ik wist niet dat het populair was. Bij mij is die redenering ook meestal omgekeerd. "Wat een kutmuziek, zal wel populair zijn."

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Cees
Usericon van Cees
Posted 03-07-2008 14:18 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Vroeger toen ik 10(?)was. Luisterde ik dit, heb er nog een broek van liggen. Ik vind het dus echt KUT.

[Dit bericht is gewijzigd door Cees op 03-07-2008 14:18]

The trend is dead.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-07-2008 14:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Je mag muziek best mooi blijven vinden, hoor. Dat is helemaal niet erg.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-07-2008 14:39 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Precies. Ik vind ook nog steeds zo'n beetje alles goed wat ik ooit goed heb gevonden.

Bareuh...

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-07-2008 14:44 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

+1. Ik zie ook echt niet in waarom je muziek die je vroeger te gek vond ineens moet afzeiken. Dat je er nooit meer naar luisterd, ala. Maar afzeiken? Dat is niet stoer oid, dat is... raar, imo.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-07-2008 14:45 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Hmmmm, zo maar eens 'Livin' On A Prayer' opzetten...

Bareuh...

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 03-07-2008 14:52 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2008 14:18 schreef Cees het volgende:
Vroeger toen ik 10(?)was. Luisterde ik dit. Ik vind het dus echt KUT.
+1

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 03-07-2008 15:02 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 3 juli 2008 10:53 schreef XXL het volgende:
Eigenlijk toch wel te bruimen dat BFMV.

Nee, het is gewoon 'metal' die te makkelijk is, beetje vergelijkbaar met Trivium. Nou weten we allebei dat metal een grote verzameling cliches is, maar zelfs vergeleken met de uitgekauwde dogma's van 'echte' metal is BFMV te simplistisch en heb je alles gehoord als je de eerste drie seconden van een nummer hebt gehoord. Dat verklaard ook de populariteit bij een hoop mensen die de lat niet hoog leggen voor de muziek, uiteraard meestal de jongere luisteraars. Zou de band wat meer diepgaandere nummers maken in plaats van het begrip cliché verder uit te rekken tot een nieuw dieptepunt, dan zouden ze automatisch 'true' worden. Populariteit heeft daar niks mee te maken volgens mij.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com