|
Auteur: |
|
|
euwkeej, dus naar aanleiding van eerder topic van mij ga ik hier even iets anders zetten. Dus zondag 14 april in Biebob, Vosselaar (België) spelen: Danse Macabre, Axamenta, Impedigon, Signs of Darkness en Infernal Legion De kaarten kosten 7,5 euro en kunnen bij mij besteld worden, gegevens (adres, tel) sturen naar mordheim@pandora.be of hier posten mag natuurlijk ook ,en je krijgt je kaartje thuis opgestuurd of als het niet erg is dan liggen ze gereed aan de kassa, zet dit dus ook in je mail of je ze toegestuurd wil hebben of niet. "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
SOD en IL hebben geen releaseparty gehad en bij deze nu wel "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
hoe was het optreden? (Signs of Sarkness ) |
|
quote: tmoet nog komen he: 14 april tsjien! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
o ja dom van mij ik had het op da optreden van signs of darkness eergisteren [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 04-03-2002 22:31] |
|
ik zou het niet weten, niet geweest, mja volgende keer dus wel gaan kijken "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
'k Zal deze nog maar eens een schopje geven.. Wie komt er???? - Mordheim - Sharteel Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Het spijt mij ten zeerste maar ik kan niet , de dag erna les en financiële problemen. Maar 11mei zal ik wel naar Axamenta gaan in Heulle, dit dan tezamen met Oceans of Sadness en Manic Movement, dat is veel dichter van bij mij en het kost ook nie veel (lees: 7 euro). Wordt ook wel leuk. Ik zie jullie dan wel Sharteel en Mordheim, en natuurlijk den Thijs. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
niemand kan dan, want dan speelt Sun Caged met Triple 7 in 013 en das veel leuker!! |
|
quote: Boehoe Maar allé, als je naar Heule komt is het je vergeven... PS: Ik probeer je vanavond effe te bellen. 'k Kon je eergisteren niet terugbellen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
't Was de moeite gisteren.. Axamenta kicked ass!!! Een van hun beste optredens.. En van Danse Macabre ben ik serieus verschoten.. Negatief dan.. Ongelooflijk boring!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
foto's? Hebben jullie trouwens al iets gehoord van Iron Clad? http://ironclad.da.ru/ [Dit bericht is gewijzigd door Davy op 15-04-2002 18:04] |
Index / Concerten |