|
Auteur: |
|
|
quote:verwijdert signature |
|
En wie poste ook alweer het plaatje van een oud mannetje in een stark pakje... |
|
quote:poste Netherbird, vertel es, waar ken je ze van? signature |
|
We gaan tog niet weer zeuren over mijn nederlandsch he?! nou de gasten van Netherbird hebben me toegevoegd op myspace. www.myspace.com/netherbird, alles behalve under ore and nog wat zijn goede liedjes. Blood Orchid en Forever Mourfull zijn ware meesterwerken! |
|
Misschien beter als je die , zou weghalen. Die foto's van die gasten vind ik dan wel weer jammer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De foto's? waar hebben we het nu precies over? De myspace site? (en je hebt nu niets om over mijn grammatica te zeuren) |
|
Niemand kent dus netherbird. shame on you! |
|
ik heb net wat geluisterd op de myspace, maar ik hou het daarbij. shame on me, oh nooooooo noessss Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
whatever vind je Nile wel goed? dan hoef je je niet meer te schamen. |
|
Topic failed! maarja... hij is tenminste niet verwijderd maar de 196 posts heb ik dit keer niet gehaald. |
|
Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
waarom slaat iedereen zijn hoofd altijd tegen de muur in mijn topics? headbangen houd iets heel anders in hoor! |
|
tering, jij bent echt een mongool he 1 geef eens wat meer informatie in je topics zodat men begrijpt waarover je stamelt 2 leer fatsoenlijk nederlands, dan word je misschien serieus genomen 3 als niemand reageert is die band vast kut Je moeder. |
|
signature |
|
Kijk hypnos is tenminste nog aardig. serieus als ik misschien een keer zonder 2 s'en schrijf dan heb ik nog steeds goed nederlands. als je daar serieus zoveel op let dan heb je geen leven. en nee ik ben geen mongool, maar het zal mij wat boeien ik delete het topic al. |
|
Zodra ik erachter kom hoe dat moet... |
|
Delete je je account dan ook en beloof je dat je hier nooit meer terugkomt? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Wat dacht je hiervan... ik let meer op mijn nederlands en maak betere posts en jij stopt met een oetlul te zijn. |
|
mooie deal! (en topics kun je niet deleten ) Je moeder. |
Index / Heavy Metal |