IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Netherbird
Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:05 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

oke. mijn eesrte topic is al verwijdert dus het is tijd voor een tweede topic, wie kent er netherbird ? een zeer goede band, vrij nieuw. Als je het niet kent, shame on you!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord_Shay op 06-04-2008 21:05]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 21:05 schreef Lord_Shay het volgende:
oke. mijn laatste topic is al verwijdert dus het is tijd voor een tweede topyic, wie kent er netherbird ? een zeer goede band, vrij nieuw. Als je het niet kent, shame on you!
verwijdert

signature

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:10 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

En wie poste ook alweer het plaatje van een oud mannetje in een stark pakje...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 21:10 schreef Lord_Shay het volgende:
En wie poste ook alweer het plaatje van een oud mannetje in een stark pakje...
poste

Netherbird, vertel es, waar ken je ze van?

signature

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:22 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

We gaan tog niet weer zeuren over mijn nederlandsch he?! nou de gasten van Netherbird hebben me toegevoegd op myspace. www.myspace.com/netherbird, alles behalve under ore and nog wat zijn goede liedjes. Blood Orchid en Forever Mourfull zijn ware meesterwerken!

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-04-2008 21:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Misschien beter als je die , zou weghalen.

Die foto's van die gasten vind ik dan wel weer jammer.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:33 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

De foto's? waar hebben we het nu precies over? De myspace site? (en je hebt nu niets om over mijn grammatica te zeuren)

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:38 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

Niemand kent dus netherbird. shame on you!

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 06-04-2008 21:39 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

ik heb net wat geluisterd op de myspace, maar ik hou het daarbij. shame on me, oh nooooooo noessss

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:41 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

whatever vind je Nile wel goed? dan hoef je je niet meer te schamen.

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:49 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

Topic failed!
maarja... hij is tenminste niet verwijderd
maar de 196 posts heb ik dit keer niet gehaald.

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 06-04-2008 21:52 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 21:54 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

waarom slaat iedereen zijn hoofd altijd tegen de muur in mijn topics? headbangen houd iets heel anders in hoor!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2008 21:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tering, jij bent echt een mongool he

1 geef eens wat meer informatie in je topics zodat men begrijpt waarover je stamelt
2 leer fatsoenlijk nederlands, dan word je misschien serieus genomen
3 als niemand reageert is die band vast kut

Je moeder.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 21:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 22:03 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

Kijk hypnos is tenminste nog aardig. serieus als ik misschien een keer zonder 2 s'en schrijf dan heb ik nog steeds goed nederlands. als je daar serieus zoveel op let dan heb je geen leven. en nee ik ben geen mongool, maar het zal mij wat boeien ik delete het topic al.

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 22:06 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

Zodra ik erachter kom hoe dat moet...

Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 06-04-2008 22:06 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Delete je je account dan ook en beloof je dat je hier nooit meer terugkomt?

Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.

Lord_Shay
Usericon van Lord_Shay
Posted 06-04-2008 22:08 by Lord_Shay Wijzig reactieProfiel van Lord_ShayQuote dit bericht

Wat dacht je hiervan... ik let meer op mijn nederlands en maak betere posts en jij stopt met een oetlul te zijn.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2008 22:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mooie deal! (en topics kun je niet deleten )

Je moeder.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com