IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Eldrig (US epic black metal)
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-04-2008 14:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Geen US black zoals Xasthur en consorten, maar enigszins modern (wel ruizig, maar wat helderder dan vroeger) klinkende typische snelle BM riffs met ondersteunende synths. Soms met een wat stacatto mid-tempo ritme gitaarpartij onder de snelle hoge riffs, dat geeft wel een leuk effect.

Twee albums, Kali (per toeval van KT gedownload, gebeurt soms...) en Everlasting War Divinity, en twee demo's.

Op Kali staan in ieder geval geen vocalen, wat wel wat apart is. Het luistert op zich wel goed weg en zit best OK in elkaar, maar op het eerste gehoor ontbreekt er wat diepgang.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Northward
Usericon van Northward
Posted 09-04-2008 16:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik heb Kali op cd, vind het gitaarwerk erg vet. Drumcomputer is wat minder, maar stoort mij niet erg. Tof album.

Everlasting War Divinity heb ik nog niet gehoord, maar wat ik ervan gehoord hebt klinkt zeker interessant. Klinkt ten opzichte van Kali wat 'voller' en bevat vocalen. Er komt tevens een nieuw album aan, die zal binnen enkele maanden worden uitgebracht door Supernal Music.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com