|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: even een vraagje nav dit stukje: Waarom zijn er eigenlijk zoveel mensen die zichzelf zo geweldig vinden? Ik kan daar dus echt niet inkomen. |
|
Zelfonderschatting: is dat niet bang zijn om op je bek te gaan zeg maar? Just a thought.... Wat vinden jullie hiervan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En vaak gewoon aandacht zoeken. Ik kan niks, help mij, luister naar mij.. Nu zeg ik niet dat het bij sommige mensen geen echt probleem is, dat wel wat dieper zit door bijvoorbeeld ouders die iemands zelfbeeld helemaal kapot maken.. Maar ik heb in het verleden maar al te veel mensen gekend die zogezegd op al hun examens gebuisd waren en dan glansrijk slaagden.. Als je iets goed kan, mag je er best voor uitkomen.. Wat is het probleem toch.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: als je iets goed kan is het prima om daar trots op te zijn. maar om daardoor mensen te gaan minachten... dat is weer wat anders.. en dah vin ik nie leuk als men dat doet dat soort mensen, daar sta ik boven euhh |
|
Ergens spreek je jezelf tegen proef ik... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Niet iedereen is er zich er bewust van wattie kan... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb er zelf ook last van.. is ook de reden waarom ik nu niet in de les zit... Je voelt iedereen naar je kijken.. hoewel het misschien niet eens zo is, zit tussen je oren, en haal je er niet zomaar tussenuit... kheb er dit weekend met iemand over gepraat, en dat luchte flink op. ik sluit mezelf bijna overal buiten.. sinds een half jaar is het wel wat minder geworden... heb dit half jaar veel goeie gasten leren kennen, met dezelfde smaak enzo, dat scheelt echt, die zoek je op, en zij zoeken jou op, dat voelt wel erg goed enzo.. achja |
|
ik denk dat als je jezelf bent en doet wat je echt wil ,dat je geen last zult hebben van over of onderschatting . dit soort dingen komt voort uit gedrag die wordt opgelegd door de groep ,waardoor jejezelf niet bent . |
|
Zelfonderschatting is kut En zelfoverschatting ook. Just stay metal and yourself! |
|
quote: Het heeft allemaal met irrationeel en rationeel denken te maken. Probeer maar eens je zwakke punten op te noemen om vervolgens je sterke punten op te noemen. Ik weet bijna zeker dat het eerste je beter afgaat. Mensen zijn namelijk altijd bang om hun sterke punten te benadrukken, omdat ze dan denken dat ze egoïstisch/zelfingenomen zijn. Veel mensen die ogenschijnlijk zeer zeker overkomen, zijn in werkelijkheid zo onzeker als de pest. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Vroeger lag ik vreselijk met mezelf in de knoop : ik dacht voortdurend dat ik niks was en niks kon,dus dat ik oerdom en aartslelijk was.Als ik nu naar de mensen kijk die dat beweerd hebben,kan ik niks anders dan eens smalend om hen lachen : uiteindelijk hebben ze gewoon hun frustraties en minpunten op mij geprojecteerd. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Het is tegenwoordig gewoon in om over te lopen van de zelf-complexen. Niet zeer bevorderlijk voor de mentale gezondheid, denk ik zo. De kunst is gewoon het jezelf naar waarde kunnen schatten durven zeggen van jezelf dat je niet mis bent, al ben je natuurlijk ook ver van perfect. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Ik vroeg me af; welke Hollander moppen/ stereotypen zijn in Belgie gangbaar? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hollanders zijn oversociale, praatzieke, perverte flikkers met grote tanden. Dat is het zowat in een notedop. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Revelation!!! Stukje wijsheid lees ik hierin terug; erg goed van je!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmm, niet gierig, lomp & arrogant? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Natuurlijk dat ook, was ik even vergeten, sorry... Tum podem extulit horridulum... |
|
VOlgens mijn docent onderschat ik mijzelf in het werkveld. Ik moet minder verlegen zijn en moet mijzelf meer presenteren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |