|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Omgekeerde vorm van 'D-day' toch? De muziek is dus in de stijl van Atheist en Watch Tower; ook hetzelfde niveau? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2009 21:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik denk dat ze doelen op "De Dag des Oordeels".. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dag_des_oordeels [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 11-12-2009 21:12] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ligt eraan hoe je het bekijkt, als je de hinderlijke teksten en de slechte productie (alledrie de platen) buiten beschouwing neemt wel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Was die Ogenio niet een soort halve sekteleider met alle bijbehorende dubieuziteiten incluis? Het schijnt dat hij nogal autoritair en oplichterig was. Erg technische muziek ook, mij kon het niet zo boeien. Maar goed, ik vond Pestilence al te technisch. Seventh Angel, dat vond ik een goeie white metal- band. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik zal het nog wat beter checken, maar op eerste gehoor niet van dat niveau. Maar wel technisch en mits Muti niet te verwend is door de hedendaagse releases () wel iets wat hij kan waarderen. Al zou ik dan toch zeker ook Gabriel (uit 2009) van Believer checken! |
|
Wat boeien die teksten nou? Ben ik één van de uitzonderingen als ik gewoon naar muziek luister? Als het lekker klinkt zullen die teksten met echt een worst zijn. Zal dat bandje binnenkort eens checken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Seventh Angel ja, ik moet lament for the weary nog origineel vinden. Maar die band is ook redelijk technisch, ik ben dan benieuwd waar de grens voor jou ligt aangezien deze band (SA) ook geen makkelijke songs schrijft. [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 14-12-2009 9:59] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Nou, dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik weiger muziek te luisteren met een christelijke boodschap, puur uit principe. Against God and Government |
|
quote: Snap ik hoor. Zijn wel meer mensen die dat hebben. Er zijn zelfs dorpjes die een festival willen verbieden vanwege zulke principes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goh, welk dorpje zou daar nou het grootste voorbeeld van zijn...? |
|
quote: Ja, leuk die sarcastische opmerking maar er is wel een wereld van verschil tussen wat Rotzak doet en wat die dorpjes doen. Het is zelfs precies de overgang van wel-OK naar niet-OK omgaan met je eigen (voor)oordelen. Rotzak wil het niet horen en dus luistert hij er niet naar. Die dorpjes willen het niet horen en vinden dat verder niemand het mag horen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je moeder. |
|
quote: Seventh Angel heeft nogal wat doom-invloeden, en ook de gekwelde zang maken de muziek lekker naargeestig. Verder hebben ze een nogal zwartgallige blik op de mensheid, ook al denken ze dan toevallig dat Jezus hen redt (alle mensen opgelet, enkel door gebed). Afijn, ik houd nogal van sfeer in muziek, en Seventh Angel heeft dat meer dan Decision D. Sommige moeilijke muziek vind ik ook mooi, als de techniek maar niet ten koste van de sfeer gaat. Gristelijke teksten vind ik geen enkel punt, vaak net zo simplistisch of star als veel "satanische" teksten, onzin en onbelangrijk. Mij gaat het om de muziek. Al zijn er ook bands waarbij ik tekst wel belangrijk vind, b.v. Primus, Zappa of Leonard Cohen krijgen wel een extra dimensie door de goede teksten. Maar goed, Edwin Ogenio, nogal een dubieus figuur. Mij staat nog bij dat er geruchten gingen over misbruik, leden van GP dwingen tot het verbreken van familiebanden, zeer autoritair leiderschap en belastingontduiking en andere geldmanie. Is de man niet hiervoor naar de VS gevlucht? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |