|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Joa denk het wel |
|
Jah kan ie helaas ook niets an doen maarja, desondanks |
|
quote: Neuh geeft ook niks verders, twas wel donders gezellie hehe. http://nl.youtube.com/watch?v=U4sVAlT1bu0 |
|
|
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Gisteren vond ik het echt goed klinken nu lijkt het net of ze dronken waren. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:misschien was dat de eerste keer dat ze het zongen (dat het goed klonk). dit was de 3265124e keer ofzo er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik lees wel dat ik niets bijzonders gemist heb.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Haha dacht al dat het aan mij lag, maar dat dacht ik dus ook vanmorgen. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Klinkt inderdaad een beetje anders dan hoe ik het mee gekregen heb vanacht |
|
cker vet feestje gisteren ja... altijd weer byzonder zo'n sloopzondag, helemaal na een kussensloop maandag.. |
|
quote:ha! sebas er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
na een aantal dagen en avonden in 't café te hebben rondgehangen en gelald het zondag maar eens kort gehouden. van wat ik heb meegekegen was de stemming goed... binnen bijna te warm om langer als 30 minuten op 't podium te staan (met 29 minuten gelukkig klaar). |
|
Goh joh dit was toch wel een donders mooi feesje! Wat was ik er brak van gisteren |
|
quote:mwuah, viel uiteindelijk wel mee. ik was om half 5 thuis ofzo en was eigenlijk van plan meteen bed in te duiken, mar gezien dat meteen je hele bioritme omgooit, ben ik toch maar opgebleven en zoals gewoon om 12 uur naar bed gegaan. ik stond warempel soches nog redelijk fris naast het bed er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |