|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Noir is anders best ok! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Morgen alweer! Er zijn nog kaarten aan de kassa te krijgen. |
|
Mooi, mischien aanwezig. Wil je muilperen? |
|
Hoop dat het lawaai van Methusalem myspace, gelijk staat aan de herrie die ze vanavond gaan produceren. Maar ondertussen weer een wisseling van zanger gehad, ben wel erg nieuwsgierig! |
|
quote: +6, vinden "wij" ook. Bruce Banner |
|
quote: +1 = +7 |
|
echt? Je moeder. |
|
quote: Hij hoort ook bij de band |
|
én hij kan rekenen! Je moeder. |
|
Geniale sodom metal night. In eerste instantie viel de opkomst een beetje tegen. maar DAMN wat waren die laatste 2 bands ongelofelijk goed, met name MethusaleM, ik heb nog nooit zo'n goed optreden op alle 6 de edities van sodom gezien. Daarentegen was dit de eerste sodom metal dat ik geen druppel alcohol heb gedronken, dus misschien kreeg ik de muziek ook wat beter mee. Des al niet te min, was het voor mij een ongelofelijk geslaagde avond. |
|
quote: |
|
+1 Nee, dan Expulsion, de tering wat vet! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een ellende die NS Eerst vertrok de trein vanuit Zwolle al te laat naar Groningen, in Groningen miste ik op 1 seconde de aansluiting naar Winschoten. Die reed helaas maar 1 keer in het uur, dus tegen een uurtje of 9 (zo'n 3,5 uur later) stond ik dan bij Boelies Pub. Eerst maar een hapje gaan eten, want dat had ik ook nog niet gedaan. In de tussentijd Abducted, Adonai Sathanas en Noir gemist. Aardig wat bekenden, dus kletsen tot Expulsion begon. Die speelde best aardig, alhoewel het leek alsof ze hun blikken trommel mee hadden gebracht. Hierna Methusalem, ik vond deze band altijd geweldig tot ze weer terug gingen naar de huidige zanger. Beste vent hoor, maar shit zeg echt goed bij stem was hij niet gisteravond (of lag het aan het geluid). De hele hoge uithalen waren donders vals en hij haalde ze vaker niet dan wel, daarbij is het best leuk om het publiek er bij te betrekken maar zo vaak als het hier gebeurde maakte het optreden nogal rommelig en chaotisch overkomen. Jammurrr. Maar moet er wel bij zeggen dat de sfeer tijdens het optreden echt super was, sowieso over de hele avond wel. After party was geniaal, blauwe drankjes ook Thnx Regeersel voor slaapplaats, te luxe gewoon hehe. En nu moe en brak en nog meer moe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2008 18:00] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |