|
Auteur: |
|
|
http://megadeth.advancelisten.com/listen/advancelisten.php op bovenstaande link kune je de nieuwe megadeth alvast voorbeluisteren. mij boeit het niet waar misschien iemand van jullie wel. vandaar delink. |
|
Gaaf! n.p. Kill the king Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Hehe, cool. NP in my darkest hour Bazzio Attacks!!! |
|
best wel cool, lang geen megadeth meer geluisterd. |
|
dat nr she wolf heerscht |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
Megadeth RULES!! Bedankt! Kill the King HEERST! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Toffe link, ben nu aan het luisteren. Tornado Of Souls Heads I win, tails you lose |
|
Megadeth heeft niet zo'n beste live reputatie; zal vast geen authentieke opname zijn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: al eens naar live concert geweest? nee zekers geloof me ze zijn live super behalve toen in de kuip in rotterdam dat was bagger enne ik heb toch nog een live cd gevonden die is echt goed set the world on fire! ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Heb Megadeth 4 keer live gezien en het si een hele statische live band, muzikaal redelijk solide maar totaal boring om naar te kijken. PS aan bijna alle live album is gesleuteld....die EXODUS en HALFORD live platen zijn bijan geheel in de studio opgenomen! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 06-07-2004 11:05] |
Index / Heavy Metal |