|
Auteur: |
|
|
Maandag 16 Juni Municipal Waste+Support Entree:€10 |
|
Gaaf! Hier ga ik wel bij zijn! |
|
+ Citizens Patrol (80's influenced hardcore punk) Cracks in the wall (Short fast and loud core) Deuren: 19.30 Showtime: 20.00 |
|
kan t eigenlijk niet maken om hier niet bij te zijn |
|
omdat het weer een te gek feest wordt natuurlijk hehe |
|
Is dit concert trouwens onderdeel van een tour? |
|
aanwezig Never have so many sacrificed so much for so few |
|
|
|
Wanneer begint de voorverkoop? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Geen flauw idee of die er uberhaupt is. Misschien even mailen naar harcore.dynamo AAP gmail PUNT com |
|
quote: Ik heb laatst bij Dynamo zelf al tickets gehaald. |
|
Vanaf heden kun je naast kaartverkoop aan de balie van Dynamo, ook ONLINE tickets bestellen, via Paylogic. Waarom? omdat het simpel en gewoon weg goedkoper is dan Ticketservice. De kosten zijn 90cent per transactie, dat wil zeggen, al bestel je 100 kaarten, de kosten blijven 90eurocent. Check de site van Dynamo (www.dynamo-eindhoven.nl) en kijk daar onder de knop tickets, welke in de vvk zijn. Momenteel zijn we aan het opstarten, dus er zijn nog wat show die via Ticketservice gaan, na de zomervakantie willen we alle shows via paylogic gaan doen. VVK via de Dynamo-eindhoven site: Frosen World (house) Municipal Waste Slapshot (vanaf morgen) |
|
ff tentamenrooster afwachten, zo mogelijk, zeker aanwezig! |
|
Godver dan begint mijn tentamen week. Naja dan maar een keer overslaan. |
|
UP! |
|
Vanavond weer Helaas ben ik de bob.... |
|
Yeah, vanavond! Hopen dat het op tijd is afgelopen ivm laatste trein. Gaat wel weer mooi feestje worden! |
|
Zo dit was weer een leuk avondje chaos. Alleen wat een zweethok daar, jezus. |
|
quote: Toch heb je dat voor elkaar gekregen |
|
yep haha, 1e repetitie met een nieuw bandje.. kon ik niet onderuit was t cool? |
|
quote: Ja het was zeker weer gaaf. Toch wel weer jammer dat ze weer zo kort speelde. MW is altijd gaaf |
Index / Concerten |