![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja! Die zijn bij ons op de zaak ook langs geweest. ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt er dus een gekocht maar je zoekt er nog naar? ![]() Anyway, pak huren geen optie als het maar voor een eenmalig iets is? ![]() |
|
quote:Waarom een maatpak? Sorry hoor, maar ik kan mij niet voorstellen dat gewoon een jasje en een bijpassende pantalon ( beide dus zelfde stof, kleur, kledinglijn) niet goed genoeg zijn. Gewoon naar de winkel, pantalon en jasje apart kopen want dan heb je verschillende maten en staat het waarschijnlijk net iets passender. 200 Euro, ben je klaar. Ok, dan heb je geen Hugo Bos, maar voor 200 Euro kan je echt wel een degelijk set kopen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dus nogmaals: quote: Hangt hier regelmatig iets bruikbaars tussen. Weet niet hoe belangrijk de gelegenheid is maar de jasjes / pakken die ik daar tegenkom zouden voor mij ruimschoots voldoen mocht ik al ergens verplicht in een pak moeten verschijnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Prima winkel! Mijn lief haalt er zijn pakken vandaan. Ze maken ze helemaal voor je op maat als dat nodig is, en je kunt er gelijk overhemden en dassen bij kopen. De laatste keer dat we er waren hoorde ik dat ze ook schoenen gaan verkopen, ben je helemaal in één keer klaar. ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
C&A? ![]() ![]() |
|
Zal daar morgen eens langs gaan, eens kijken wat ze hebben. Against God and Government ![]() |
|
The Suit Company in A'dam schijnt ook vrij ok en, als je een beetje zoekt, betaalbaar te zijn. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: quote: ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: +213545546 Voor een eenmalig iets een kostuum kopen, pure kapitaalvernietiging. Weet je hoeveel bier je van dat geld kunt kopen (of gesloopte bushokjes kunt betalen ![]() ![]() |
|
Eenmalig iets? Och. ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote:Kom op zeg, niet onnodig topics omhoog schoppen ![]() ![]() |
|
quote:Waarom is dat ongewenst? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Omdat men liever een collectie met 2000+ topics van <= 2 pagina's heeft waar nooit meer iets mee gebeurd. Als een mod met tijd teveel daar eens naar zou kijken en uit dat assortiment prehistorie de dubbele/multiple topics eens zou deleten inclusief al die topics die ze na 1 of 2 posts al hebben dichtgeflikkerd dan kromp de ZM forum database aardig in denk ik. ![]() |
|
Ow, sorry, ![]() Zo dan. ![]() edit: Ow, hij doet het wel? Wat is het probleem dan precies. Leuke foto om lekker over te gaan zeiken, mooi toch? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-06-2013 14:39] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |