|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ach.. we the gods toch neit meer in de gvh??? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik vind het zonde van je avond als je hier heen zou gaan |
|
JIJ vindt het zonde van MIJN avond?? Tsss de jeugd van tegenwoordig... |
|
quote: bla bla bla, gewoon kut bands ...maar kan wel gezellig zijn natuurlijk |
|
hmz... ken er weinig van maar zou wel geinig zijn natuurlijk... nu het geld en vervoer nog... Je moeder. |
|
hmmz.. dit was vorig jaar toch op 5 mei? was toen een heel gedoe en gezeur... hehe maargoed.. misschien da'k ook nog wel kom dichtbij! |
|
Iedereen die zichzelf undergroudn of black metal noemt moet hier heen.. deze bands zijn fucking VET!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Mooi, dan hoef ik dus niet heen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: LOL |
|
kom of sterf GOATLORD HEERSCHT |
|
mooi.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: LSD????? hehehe dat heb ik nu net nodig |
|
paperclips? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
gvd! Kan er niet heen.. Ik moet namelijk (HEEL vervelend) naar het No Mercy Festival in 013 de dag erna! HELL YEAH Opnames van Immortal voor hun nieuwe live cd.. Gonna be a fukkin blast! maar het schijnt dat er 1 week na dat gedoe in arnhem WEER zown dinges is met betere bands.. iemand die hier meer over weet???? Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Hmm. ik zie niet zoveel problemen in Goudvishal EN no mercy.. kost wel weer wat dan.. maar altijd leuk. . |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |