![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ach.. we the gods toch neit meer in de gvh??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Ik vind het zonde van je avond als je hier heen zou gaan ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
JIJ vindt het zonde van MIJN avond?? Tsss de jeugd van tegenwoordig... ![]() |
|
quote: bla bla bla, gewoon kut bands ...maar kan wel gezellig zijn natuurlijk ![]() ![]() |
|
hmz... ken er weinig van maar zou wel geinig zijn natuurlijk... nu het geld en vervoer nog... Je moeder. ![]() |
|
hmmz.. dit was vorig jaar toch op 5 mei? was toen een heel gedoe en gezeur... hehe maargoed.. misschien da'k ook nog wel kom ![]() ![]() |
|
Iedereen die zichzelf undergroudn of black metal noemt moet hier heen.. deze bands zijn fucking VET!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
Mooi, dan hoef ik dus niet heen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: LOL ![]() ![]() |
|
kom of sterf ![]() GOATLORD HEERSCHT ![]() ![]() |
|
mooi.. Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: ![]() ![]() hehehe dat heb ik nu net nodig ![]() ![]() |
|
paperclips? Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
gvd! Kan er niet heen.. ![]() Ik moet namelijk (HEEL vervelend) naar het No Mercy Festival in 013 de dag erna! ![]() HELL YEAH Opnames van Immortal voor hun nieuwe live cd.. Gonna be a fukkin blast! maar het schijnt dat er 1 week na dat gedoe in arnhem WEER zown dinges is met betere bands.. iemand die hier meer over weet???? Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! ![]() |
|
Hmm. ik zie niet zoveel problemen in Goudvishal EN no mercy.. kost wel weer wat dan.. maar altijd leuk. . ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |