|
Auteur: |
|
|
Waar is het mee te vergelijken? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Misschien een beetje Throne of Ahaz (eerste album ) en Emperor (In the nightside...). Vind ze verder erg uniek klinken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm, klinkt wel interessant. Zal eens op myspace en dergelijke rond gaan snuffelen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
www.myspace.com/thetruethornium De officiele Myspace van hen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ken de band nog wel maar de muziek heb ik al jaren niet meer gehoord. Bandje zal inmiddels weggerot zijn. |
|
Thornium heeft 2 nummers van nieuwe cd op hun myspace gezet en klinkt behoorlijk lekker. http://www.myspace.com/thetruethornium Never have so many sacrificed so much for so few |
|
De band heeft wat 'oponthoud' gehad ja maar zijn nu helemaal terug Kan niet wachten totdat de nieuwe plaat uit is!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, gaaf. Dat album ken ik nog wel uit de tijd dat ik alleen maar ubertrue cult black luisterde .. |
|
En waarschijnlijk later dit jaar ook live te zien in Nederland... |
Index / Heavy Metal |