|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
GO Bint, GO Bint! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben een ras-echte air-guitarist jah Én een 'echte' gitarist....... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dat plaatje/schema van die air-gitaar roelt!!!! (http://www.mirrorimage.com/air/page04.html) --edit , quote aangepast zodat hij goed is -- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 01-03-2002 13:15] |
|
Air gitaar spelen is een kunst.. Er zijn zelfs wedstrijden voor.. http://www.omvf.net/In_English/airguitar2.html Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Eigenlijk is deze wereld best eng |
|
Air-triangel ... |
|
Air koffie drinken |
|
Air Nike Airs aantrekken |
|
quote: OK het is vroeg, maar dit |
|
Solly Heb beetje last van suizende oren. A.k.a. het tocht in mijn hoofd. Air - nichterige zanger van Zeromancer nadoen en toch een goeie pot muziek neerzetten. |
|
LOL air - sex |
|
euhm euhm hehehe .. damn dat heeft iedere kerel hier vast wel eens gedaan. |
|
dat is niet AIR. dat zou meer onder fistfucken vallen |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
op deze link kan je zien hoe nu regerend wereldkampioen air guitar gewonnen heeft, is best wel lachen, wat ook fijn is, is dat je met zo'n wedstrijd dus effectief een gitaar kan winnen, dienen typ heeft dus ne washburn gewonnen! http://www.omvf.net/video/winner.mpg ik zou zo zeggen, laten we een ZM delegatie erop af sturen volgende kampioenschappen, ik denk dat hier wel enkele kandidaat kampioenen zitten "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: idd... |
|
Ik vond dat filmpje wel leuk ... maar dat hij nou zou goed was vond ik wel meevallen. |
|
tering, die gast zuigt echt, hij gaat geeneens met de muziek mee... ik denk dat een paar van ons zich ook maar moeten gaan inschrijven |
|
Air-guitar spelen rules Krijg net een idee: de Hot-Air band. Video-clip met air-ende muzikanten Met een beetje pushen komt het nog op de box ook Interesse? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
LOL!! Ik heb een clip van Meshuggah: New Millenium Cyanide Christ. Die lui zitten dan allemaal in de tourbus ZONDER instrumenten dat nummer te spelen! Je lacht je ziek!! Geinteresseerden, contact maar ff via ICQ ofzo. Tis wel 63 mb... |
|
Op concerten airguitar ik afentoe wel is, in samenhang met een potje headbangen. Maar afentoe hoor ik een drumsolo in men kop, en dan speel ik dus al airdrummend mee, liefst net voor iemand zijn kop. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: wat dacht je van eerste nr: Gebakken Lucht? |
|
Air guitar is idd een vaak bespeeld instrument bij mij Maar je kunt het ook overdrijven. Zo was ik laatst op een feest waar ze Puritanical van Dimmu afdraaiden, en waar een ventje constant zat te airdrummen. Al was dat wel beter als het ventje horen praten, I must admit... |
|
quote: En het 2e nummer: 'Niets om handen' ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |