|
Auteur: |
|
|
Hm, door toedoen van een ander topic maar eens even aan het checken geslagen en ik vind dit bepaald wel een goede band. Deze band verdient ruim zijn eigen topic! Oldschool thrash met lekker duidelijke slaggitaren. Doet me een beetje aan Cyclone en Exodus denken. http://www.myspace.com/gamabomb En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Prima Band, kende hun demo al (Acrophet, Cyclone, Blessed Death, en inderdaad Exodus). |
|
prima spul ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Inderdaad gave band! |
|
Damn, dit is best lekker! Snelheid zit er in ieder geval goed in, zo heb ik mijn thrash graag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gaaf bandje inderdaad. Kwam deze laatst toevallig tegen op Myspace. |
|
Citizen Brain al gehoord en gister besteld. Wat een tering gave cd is dat zeg! |
|
Dit draait wel lekker weg ja. |
|
Zojuist het debuutalbum ''Survival Of The Fastest'' maar eens gedownload. Ook een erg gaaf album: "Zombie Creeping Flesh" "Steel Teeth (The Metal Jaw)" "Zombie Kommand" "Atomizer" "Fortified Zone" "Racists!" "Scientists?" "Hell Trucker" "Nuke The Skeets" "Skellington Crew" "Bullet Belt" "The Survival Option" (Bonus Track) "M.A.D." (Bonus Track) |
|
Geweldige band dit, Citizen Brain is een puike plaat en ik zal binnenkort die eerste ook eens beluisteren. Live al helemaal een groot feest Citizen Brain is voor mij de thrash plaat van 2008. |
|
Volgens mij spelen ze op Hellfest om 11.00 uur dus dat wordt vroeg je nest uit |
|
Hehe, dat word hetzelfde verhaal als Municipal Waste afgelopen jaar. Een ding is zeker, na dat optreden ben ik wel weer wakker |
|
Ben zeer benieuwd naar dit schijfje. |
|
Ik ben er ook erg benieuwd naar, Citizen Brain beluister ik nog regelmatig. |
|
|
|
Ook maar eens luisteren ja. |
|
Zo deze is binnen. Ben benieuwd |
|
Aan het downloaden, morgen eens luisteren. |
|
quote:Je hebt ze al eens live gezien (of waren jullie toen met carnaval net te laat binnen ) |
|
Hehe ja die keer wel. Het scheelt dat ik ze daarvoor en daarna ook heb gezien. Het nieuwe album klinkt weer gaaf! |
|
OK, ik zal het dan ook eens checken |
|
Vet lekker! |
|
quote: +1 Gave plaat weer! |
|
Ik ben nu ook even de nieuwe aan het luisteren en het klinkt wel lekker, tot die hoge roodkapjestem(Pater Moeskroen) erbij komt. Jammer, want dat verneukt mijn luisterplezier behoorlijk. Favoriete nummer is dan ook: Mussolini mosh, geen gekke stemmetjes. |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
Index / Heavy Metal |