|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Samael Nu maar hopen dat X-mass anno 2008 niet de voorgaande edities achterna gaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: an evil incarnation of DEATH! |
|
lijkt er meer op dat de Arnhem Metal Meeting verhuisd is naar Eindhoven [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 27-04-2008 22:56] |
|
quote: Vet, even noteren in de agenda. |
|
Gaaf! |
|
weet iemand toevallig ook waaróm het verhuist is? Your mother ate my dog! |
|
is het niet ook een andere organisatie nu? en het zal ongetwijfeld door slecht management komen zoals vrijwel alles wat mis gaat wbt concerten/festivals/zalen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-04-2008 12:52] Je moeder. |
|
de 'charmes' van de 013 zal het niet hebben denkik de XMF's die hier gaan plaatsvinden. nou vindt ik de effenaar zowiezo iets minder. Your mother ate my dog! |
|
charme en 013? nouja, kwestie van smaak, ik vond het iig geen donder aan, alleen dat balkon was wel relaxt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-04-2008 13:02] Je moeder. |
|
ja ok... die trap op de beneeje verdiepeing was soms best vervelend. maar verder kon ik me er aardig vermaken daar in 013. de effenaar vindt ik zo'n wazige indeling hebben. (mss ben ik in de wa met ander zaaltje hoor... heb er té veel gezine inmiddels en ben in de effenaar TE lang nie meer geweest om me het precies voor de geest te kenne halen....) Your mother ate my dog! |
|
ZEKER aanwezig. Zoveel vette bands bij elkaar voor maar 38 euro dat zouden ze vaker moeten doen. Wil je muilperen? |
|
Aanwezig www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
met de bus? Je moeder. |
|
helstar? cool! grote kans dat k dan achter de knopjes sta wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Wooow een van de betere line-ups in Eindhoven sinds Bonded By Metal Nieuwe effenaar laat weer es wat vette heavy stuff spelen. nice, ben er niet meer geweest sinds het nieuwe gebouw er staat. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Las net dat Dismember hier ook bij staat. DEATH TO X-MAS FEST 2008 SAMAEL / DISMEMBER / FLOTSAM & JETSAM HELSTAR / ONSLAUGHT / HEATHEN MONSTROSITY / HATCHET ... 21.12. NL EINDHOVEN @ EFFENAAR ... |
|
Afgezien van Samael een leuke line up! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaat ook weer een gezellig feestje worden |
|
Gave line up! Zeker aanwezig! Heathen! |
|
Eindelijk eens de kans om Helstar live te zien. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Afgezien van Samael een ruk line up... |
|
Inderdaad, hoog tijd dat wij de boel komen opvrolijken |
|
Zo te merken wordt kerst in de Melkweg een stuk heerschender. Misschien dat Samael ook nog wel even kan wisselen van tourbus, houden we de rommel onder de rivieren waar het hoort. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Omdat ze nu eindelijk verlos zijn van Marduk!! In ieder geval korter bij! |
|
quote: Sluit ik me helemaal bij aan of Samael moet alleen materiaal van hun eerste vier platen spelen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |