|
Auteur: |
|
|
Woensdag 2 juli Cult of Luna (SE) The Ocean open: 20:30 uur aanvang: 21:00 uur toegang: € 10,00 hbo/cjp/ckv: € 8,00 www.burgerweeshuis.nl |
|
Hhmmzz, wie weet.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
CoF? hehe Je moeder. |
|
hehe COL |
|
Gaaf!! Jammer dat er niet meer data in Nederland zijn. Misschien toch maar afreizen naar Deventer. |
|
Aanwezig!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vanavond! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, ik vond het gaaf. Qua muziek niet helemaal mijn ding, en ik vond The Ocean gaver dan Cult Of Luna (smaakkwestie) Al met al een geslaagde avond, nog redelijk druk ook voor een woensdag [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 03-07-2008 13:08] |
|
Bummer dat ik er niet bij kon zijn, geld problemen. Gelukkig wel naar Converge volgende week woensdag! |
|
The Ocean vond ik ook beter dan Cult Of Luna! Was zeker de moeite waard zeg, had er minder van verwacht. |
|
Vond beide bands erg goed! Had The Ocean nog niet live gezien, maar ze waren erg op dreef, zelfs op de laatste dag van hun 3 maanden durende tour. Vooral de eerste paar nummers waren echt geniaal! Cult of Luna ging met wat ups en downs vond ik, maar met nummers als Finland, het gloednieuwe Ghost Trail en het fantastische afsluitende Dark City, Dead Man (dat slotstuk!!) is het sowieso al geslaagd natuurlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Index / Concerten |