|
Auteur: |
|
|
Hey man, haal die lelijke CAPS eens uit de titel. Bruce Banner |
|
woeha! allstars team signature |
|
wat een verrassend groepje mensen zo... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, toch zeker Shane's 130e bandje. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Wat spelen ze eigenlijk? Aan die namen te zien wordt het vast geen Manowar-achtig iets ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vermoed iets van old school Death Metal of old school Grindcore Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
grind à la Lock Up denkk signature |
|
quote: Ja inderdaad. Dat vermoeden had ik dus ook al. Ik vind de line-up ook erg vergelijkbaar. Alleen mis ik dan meneer Pintado ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Mischien wel een mix van Lock Up en Old Man's Child! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Marc Grewe, heersch! En de rest ook wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Sodekneiter, een heerlijke vette plaat geworden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ook maar eens luisteren dan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Alleen heet de band Insidious Disease. |
|
Klopt, maar dit was het oudste tipoc en iets te snel geklikt denk ik hahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dit Insidious disease is wel erg fijn. Zoals verwacht is er weinig nieuws onder de zon maar het klinkt allemaal wel lekker ziek en sadistisch. Het is pure old school death metal die vooral terug grijpt naar de begindagen van Death. Dat is waarschijnlijk ook waarom het nummer Leprosy gecoverd wordt. Niks vernieuwends dus maar het is wel duidelijk dat we hier te maken hebben met een stel zeer goede muzikanten. Elk nummer is voorzien van een zieke drive en heeft ook een duidelijk eigen gezicht. Af en toe steekt er een donker black metal sfeertje (alleen de sfeer, niet de muziek) de kop op. Ik ben vooral fan van de fijne melodieuze gitaarpartijen die af en toe voorbij dwarrelen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Heavy Metal |