|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vesania - Mystherion. Crystaleyes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
My Spanish Disease Suck my piss |
|
gigi l'amoroso signature |
|
Opeth - Damnation Vette schijf |
|
Slapshot-Hang on youre boots |
|
Opeth - Watershed (wat een kloteplaat!) Ceremony - Violence Violence Cult Of Luna - Eternal Kingdom |
|
quote: Hehe, hoor er weinig positiefs over. Ik heb Opeth Pas net herontdekt en had ze helemaal niet meer gevolgd sinds Blackwater Park. Gisteren wel Damnation en Deliverance aangeschaft en die bevallen me allebei erg goed. Is Ghost Reveries nog wel aan te raden? NP: Opeth - Weakness |
|
Ik vind Ghost Reveries in ieder geval een stuk beter als dit. Doe mij maar alles voor Ghost reveries dat is toch vrij briljant, watershed gaat me echt te ver, verveel me gewoon als ik de plaat luister |
|
quote: goedzo... dat zouden meer mensen moeten doen np: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ghost Brigade - Guided By Fire |
|
Corpus Christii - Rising Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Remembrance - Silencing The Moments; monstergrunts ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Marduk - Rom 5:12 |
|
Buio Omega - Black Harvester of Hate Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Meathook - Amputated God ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Flogging Molly - What's Left Of The Flag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lamb Of God - Ashes Of The Wake Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Terrorizer - Fear Of Napalm ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Prostitute Disfigurement - The Sadist King And The Generallissimo Of Pain; dit was zó veel gaver geweest met die oude grunt [muziek zelf is trouwens wél weer super ] [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-05-2008 22:26] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Brutality - Screams of anguish Never have so many sacrificed so much for so few |
|
beuk'n Je moeder. |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |