|
Auteur: |
|
|
Wanneer: 18 mei 2008 Wat: MacBeth Dominance Tour met de bands CHIRAW(Almelo), SO CALLED CELESTE ( Amsterdam) & VERONA BEACH (Eindhoven) Waar: Platformtheater in Groningen. Kosten: 6 euro Tijd: Zaal open: 19.30 uur Aanvang: 20.30 uur http://www.platformtheater.nl/ |
|
Ow, volgens mij moet er een spatie weg tussen platform en theater |
|
Wist je dat Margines dit organiseert? Concurrentie he he! see you at occultfest! |
|
Vinden we dat leuk? |
|
quote: Jij wel. |
|
*skup* |
|
Ga je nog heen Mayo? Wij zijn wel aanwezig, ff de boel checken daarzo. see you at occultfest! |
|
quote: Neij! Qua bands heeeeeeeeelemaal niks voor mij hehe en maandag gewoon weer wark'n en vroeg ook, beh. |
|
quote: Ok, nou wij gaan wel ff kieken. Edit: morgen dus al! see you at occultfest! |
|
Nou dat was dus geen succes, slechts 10 bezoekers waarvan meer dan de helft op de gastenlijst stond. Was meer een prive concert! Denk dat zondag toch geen goede dag hiervoor is. Maar hoorde dat er op het gmc fest ook "maar" 35-40 bezoekers waren. Jammer hoor. De bands deden wel hun best maar drie hardcore bands is wel een beetje (te) veel van het goeie (maar ja ik ben dan ook geen hardcore fan). see you at occultfest! |
|
Ah das jammer zeg. |
|
quote: Wij hebben met deze package ook die 10 niet gehaald in w1. En het had niet veel met hardcore te maken volgens mij... |
|
hmm in Zaandam was het ookal niet druk. Maar toen speelde Arch Enemy in Amsterdam, waar veel mensen heen waren. |
Index / Concerten |