|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan hier godververdomme geen vrij voor krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat gaat niet lukken. Ik moet de tent sluiten en dat mag toch niet eerder dan 21.00 uur. Dan nog even opfrissen en zo... Dan nog naar Arnhem rijden. We mogen blij zijn als we ze zien, denk ik... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Kom maar gewoon naar de Willemeen Bareuh... |
|
nu is er ook nog een verjaardagsfeest tussen gekomen, dus ik zie wel! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Er zijn nog voldoende kaartjes te koop bij de bekende vvk adressen: de Sjamaan, Waaghals, Kroese en Dollhouse. |
|
moet jij je username niet aanpassen? Je moeder. |
|
Vanavond dus + = |
|
quote: I'm SO there. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
\woei, uitverkocht, hoor ik net. Maar goed dat ik gereserveerd heb. En dat iemand de "kaartjes(die hebben ze helemaal niet bij de ingang, je krijgt een stempel, lekker handig als iemand anders voor jou de kaarten moet ophalen) voor me heeft gehaald... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hahaha de oudjes gaan los vandaag. Fuck the world and fuck you |
|
Zo oud ben ik ook weer niet, maar het was wel heel erg gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 07-06-2008 5:09] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Gelukkig zijn daar oplossingen voor. volgens mij was het een gezellig feestje, gezelliger dan PPSR haha [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-06-2008 11:38] |
|
quote: PPSR was anders behoorlijk vetjes.. gave zaal dat Luxor! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
mistte jij niet wat sfeer? En het geluid vond ik ook niet optimaal. Het was trouwens in w1 wel gatsiejakkes heet! |
|
Niet gewoon, zo warm, ja. Kelere, zweten en nog eens zweten. Wel lekker bier op fles, dat DAB! En HOB walste de zaal plat, dat lijkt me duidelijk. Alhoewel het geluid niet optimaal was, (lees: veel bas, weinig gitaren) heb ik me heel erg vermaakt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 07-06-2008 12:30] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
de bass staat nooit te hard Vooraan had ik daar geen last van, gitaar partijen duidelijk te horen...zeer geslaagd feestje gister en live zeer goed gespeeld. Ik vond die eerste band Remains ook zeer goed spelen. [/quote] ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Mja, ik stond op een verhoginkje (natuurlijk, hehe) links van het podium, ddar klonk het allemaal nogal dof. Er was me ietwat teveel pit vooraan het podium (wat natuurlijk alleen maar goed is, maar niet voor hoogbejaarde mensen ). En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |