IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Vrijdag 6 juni - Willemeen, Arnhem: Hail Of Bullets Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-06-2008 9:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik kan hier godververdomme geen vrij voor krijgen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-06-2008 15:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Hmm..
zit nog te twijfelen..

of naar hail of bullets, of naar Peter Pan Speedrock in de Luxor...

ben nog niet in de luxor geweest en dit lijkt me een prima showtje om heen te gaan..

Hil of Bullets in de willemeen zal ook wel hard worden, maargoed, ik zie ze ook op waldrock..

dus ja... ben wel benieuwt naar de Luxor...

nog even nadenken dus.. hahaha

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 03-06-2008 19:28 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 9:47 schreef BeautevilDeath het volgende:
Gewoon op tijd komen joh!

Dat gaat niet lukken. Ik moet de tent sluiten en dat mag toch niet eerder dan 21.00 uur. Dan nog even opfrissen en zo... Dan nog naar Arnhem rijden. We mogen blij zijn als we ze zien, denk ik...

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-06-2008 21:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2008 15:07 schreef irritante klootzak het volgende:

nog even nadenken dus.. hahaha

Kom maar gewoon naar de Willemeen

Bareuh...

irritante klootzak
Posted 04-06-2008 10:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nu is er ook nog een verjaardagsfeest tussen gekomen, dus ik zie wel!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

gorerotted112
Usericon van gorerotted112
Posted 04-06-2008 13:48 by gorerotted112 Wijzig reactieProfiel van gorerotted112Quote dit bericht

Er zijn nog voldoende kaartjes te koop bij de bekende vvk adressen: de Sjamaan, Waaghals, Kroese en Dollhouse.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2008 20:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

moet jij je username niet aanpassen?

Je moeder.

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 06-06-2008 11:02 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Vanavond dus
+ =

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 06-06-2008 15:13 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2008 11:02 schreef Damnation het volgende:
Vanavond dus
+ =

I'm SO there.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-06-2008 17:13 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

+1

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

De Tegenpartij
Posted 06-06-2008 21:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

\woei, uitverkocht, hoor ik net. Maar goed dat ik gereserveerd heb. En dat iemand de "kaartjes(die hebben ze helemaal niet bij de ingang, je krijgt een stempel, lekker handig als iemand anders voor jou de kaarten moet ophalen) voor me heeft gehaald...

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-06-2008 21:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

hahaha de oudjes gaan los vandaag.

Fuck the world and fuck you

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 07-06-2008 5:09 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Zo oud ben ik ook weer niet, maar het was wel heel erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 07-06-2008 5:09]

Never have so many sacrificed so much for so few

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-06-2008 11:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2008 21:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
woei, uitverkocht, hoor ik net. Maar goed dat ik gereserveerd heb. En dat iemand de "kaartjes(die hebben ze helemaal niet bij de ingang, je krijgt een stempel, lekker handig als iemand anders voor jou de kaarten moet ophalen) voor me heeft gehaald...

Gelukkig zijn daar oplossingen voor.

volgens mij was het een gezellig feestje, gezelliger dan PPSR haha

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 07-06-2008 11:38]

irritante klootzak
Posted 07-06-2008 11:46 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2008 11:38 schreef ghoulliette het volgende:

gezelliger dan PPSR haha

PPSR was anders behoorlijk vetjes..

gave zaal dat Luxor!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-06-2008 11:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mistte jij niet wat sfeer? En het geluid vond ik ook niet optimaal.

Het was trouwens in w1 wel gatsiejakkes heet!

De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 12:06 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Niet gewoon, zo warm, ja. Kelere, zweten en nog eens zweten. Wel lekker bier op fles, dat DAB!

En HOB walste de zaal plat, dat lijkt me duidelijk. Alhoewel het geluid niet optimaal was, (lees: veel bas, weinig gitaren) heb ik me heel erg vermaakt.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 07-06-2008 12:29 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

[Dit bericht is gewijzigd door MetalHeus op 07-06-2008 12:30]

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 07-06-2008 12:30 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

de bass staat nooit te hard

Vooraan had ik daar geen last van, gitaar partijen duidelijk te horen...zeer geslaagd feestje gister en live zeer goed gespeeld. Ik vond die eerste band Remains ook zeer goed spelen. [/quote]

De Tegenpartij
Posted 07-06-2008 12:45 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, ik stond op een verhoginkje (natuurlijk, hehe) links van het podium, ddar klonk het allemaal nogal dof.

Er was me ietwat teveel pit vooraan het podium (wat natuurlijk alleen maar goed is, maar niet voor hoogbejaarde mensen ).

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com