|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
ha een uitprobeer-topic? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
faal?? bestaan ze weer? Je moeder. |
|
Nee, ze staan er zomaar op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
o, ik dacht al maar neem aan dat het een andere faal is dan die black metal band van tig jaar terug Je moeder. |
|
ze spelen nu in ieder geval doom ... |
|
Misschien wel aanwezig, laatst in Leeuwarden was indrukwekkend Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien aanwezig. Nog nooit van die andere bands gehoord trouwens. Beide uit NL? |
|
|
|
quote: Thanks. Vooral dat Faal klinkt lekker. |
|
bump |
|
Hoe laat is het ongeveer afgelopen? |
|
rond een uur of 12 |
|
Kan er dit keer helaas niet bij zijn. |
|
Ik wel, wellicht niet to het bittere eind maar iig voor Faal. |
|
quote: Misha hoe ga jij er naartoe vanuit Utrecht? Misschien een idee om samen te reizen? Ik heb helaas geen auto Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nee, ik kom morgen vanuit Middelburg, met mijn OV-kaart Maar zie je daar dan. |
|
quote: Zie je daar. Ik kom met trein en bus (zonder OV-kaart ) en ben er inmiddels achter hoe er te geraken. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Faal heeft de bandnaam niet waargemaakt! |
|
quote:Dan hebben ze daarin dus gefaald |
|
quote: Helemaal mee eens. Prima optreden en muziek. Fallen Into Ruin daarentegen was niet veel soeps, en dan ben ik nog redelijk positief. Oké het is sowieso mijn muziek niet, maar dan nog. Ach, je kunt niet alles hebben. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Tja... Je kunt inderdaad niet alles hebben. Bovendien, smaken verschillen nu eenmaal. Zeker nooit geleerd om alles op zijn eigen waarde in te schatten?! Wanneer iets nl niet helemaal jouw ding is, wat overigens je goed recht is, wilt dat nog niet automatisch betekenen dat het niet veel soeps is... OK, je hebt jezelf nog enigzins weten te nuanceren door toe te geven dat het sowieso jouw muziek niet is, maar dan nog. Ik heb me nl wèl gewoon prima vermaakt met zowel Faal als met Fallen Into Ruin en Officium Triste. Uiteraard heb ik voor de één meer voorkeur als voor de ander, maar who f*cking cares?! Lekker belangrijk. [Dit bericht is gewijzigd door Maurice op 28-05-2008 1:38] |
|
:') Je moeder. |
|
Anders ben je even aan het miepen zeg. |
|
dat zeg ik Je moeder. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |