|
Auteur: |
|
|
Dit is de nieuwe band van Aldrahn (ex-DHG) Het is totaal tegen mijn eigen verwachting in een vrij rauwe vorm van Black Metal. Het gaat verder waar 'Kronet Til Konge' ophield, aanrader voor liefhebbers van die DHG-plaat. Erg intens! Op de myspace staan wat demotracks, maar ik begreep dat er een studioalbum aankomt met de titel "DEEP DRONE MASTER". http://www.myspace.com/thedeathtrip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verhuisd. Bruce Banner |
|
Hoho, misschien had spectre er wel een bedoeling mee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
potver, het is toch geen heavy metal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hou niet per definifitie van rauwe black metal, maar dit is wel goed te doen. Ben benieuwd naar de eventuele full-length, de demo hoef ik denk ik niet te hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Precies, als de sound wat beter wordt vastgelegd kan ik dit best trekken. Ik wacht dat album wel af. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze doen een DHG'tje; Kvohst vervangt Aldrahn op vocalen voor de nieuwe plaat. quote: |
|
quote: Hahaha... Kan Kapitein Kvohst niet gewoon terug naar <code>? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kvost is de Ripper Owens van de BM Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
There's something growing in the trrrrreeeeees zalig signature |
|
signature |
|
Dat is een beste Burzumriff zeg. Vet! |
|
quote: |
Index / Heavy Metal |