![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() Dit is de nieuwe band van Aldrahn (ex-DHG) Het is totaal tegen mijn eigen verwachting in een vrij rauwe vorm van Black Metal. Het gaat verder waar 'Kronet Til Konge' ophield, aanrader voor liefhebbers van die DHG-plaat. Erg intens! Op de myspace staan wat demotracks, maar ik begreep dat er een studioalbum aankomt met de titel "DEEP DRONE MASTER". http://www.myspace.com/thedeathtrip ![]() |
|
Verhuisd. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hoho, misschien had spectre er wel een bedoeling mee ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
potver, het is toch geen heavy metal ![]() ![]() |
|
Ik hou niet per definifitie van rauwe black metal, maar dit is wel goed te doen. Ben benieuwd naar de eventuele full-length, de demo hoef ik denk ik niet te hebben. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Precies, als de sound wat beter wordt vastgelegd kan ik dit best trekken. Ik wacht dat album wel af. ![]() |
|
Ze doen een DHG'tje; Kvohst vervangt Aldrahn op vocalen voor de nieuwe plaat. ![]() quote: ![]() |
|
quote: Hahaha... Kan Kapitein Kvohst niet gewoon terug naar <code>? No dogs, no masters. ![]() |
|
Kvost is de Ripper Owens van de BM ![]() |
|
There's something growing in the trrrrreeeeees zalig signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
Dat is een beste Burzumriff zeg. Vet! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |