|
Auteur: |
|
|
Misschien even naar zwolle. |
|
Mwoah, beetje overkill aan Unleashed. |
|
Aanwezig in Eindhoven Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Misschien aanwezig in de Effenaar. |
|
quote: +1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben er wel bij in Patronaat denk ik. Harde shizzle. '"Never back down, never give in!" |
|
dit wordt weer oorsmeer kweken!!! gheghe! Only Deaf Is Real! |
|
Eindhoven dan maar |
|
quote: +1 |
|
vanavond in EHV alweer...vet,vet!! Only Deaf Is Real! |
|
quote: + 1 In de hoop dat het teringvet gaat worden an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: +1, alleen nog geen kaartje binnen handbereik. |
|
quote: Ik ook nog niet, maar ik denk dat die aan de kassa nog wel te krijgen zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
Ze spelen in de grote zaal zie ik. Moet geen probleem zijn |
|
wij vertrekken ook zo. maar hoop niet op veel oude nummers want dat gaat tegenvallen zijn gisteren ook geweest en ze hebben maar zo'n 3 oudjes gespeeld... |
|
Wat was Krisiun echt onmeuig vet zeg! Unleashed was een leuke afsluiter & One man army and the undead quartet was een leuke warmloper. Commander heb ik gemist, maar volgens mij heb ik er niet heel veel aan gemist. Topavond dus! an evil incarnation of DEATH! |
|
Vanavond ff checken in Zwolle. see you at occultfest! |
|
Alleen Krisiun en Unleashed gezien gister. Krisiun had erg goed geluid. Unleashed was ook gaaf, hoewel ik Krisiun er toch wel bovenuit vond steken. Top avond |
|
quote: Ik ben het helemaal met je eens Al is het ook een beetje afhankelijk van je persoonlijke smaak, Unleashed maakt een heel ander soort DM dan Krisiun. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik moet zeggen dat ik op cd toch liever Unleashed hoor dan Krisiun. Live was dit toch omgekeerd. Jammer dat ik Krisiun op Hellfest aan me voorbij heb laten gaan |
|
Het was gisteren een gezellig avondje in Eindhoven, ik heb zowel van Krisiun als van Unleashed zeer genoten. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Was idd een bijzonder aangename besteding van de woensdagavond in de Effenaar. Commander was een leuke opener voor de avond; geen wereldschokkende, originele of vernieuwende band, maar het klonk aardig en wat ze deden deden ze goed en met veel enthousiasme. OMA&TUQ is niet helemaal mijn ding; ben toen ff de inwendige mens gaan versterken. Krisiun heerschte zoals ze live altijd doen. Ik heb de band al diverse malen live zien spelen en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Unleashed was iets minder intens, maar speelde een leuke mix van oude en nieuwe nummers. Ik vond het wel een beetje overdone om tijdens een set van iets meer dan een uur 2 x van het podium te gaan om dan weer terug te komen. |
Index / Concerten |