|
Auteur: |
|
|
Hier heb ik dus nooit last van. |
|
ik heb soms ook dat ik niet meer op ZM kan komen, hij begint niet eens met laden maar het zal wel. |
|
Ik heb het ook wel eens dat ik een uurtje niet op de site kan of dat de site erg traag is. |
|
Misschien moeten we een praatgroep oprichten voor de slachtoffers. Misschien proberen er dan teveel mensen tegelijk de site op te komen oid. |
|
Er is idd soms iets vaags met die DNS aan de hand ... LM kan op zijn werk www.zwaremetalen.com helemaal niet opvragen. Ik zal een vriend van me eens de DNS laten nakijken op fouten in de configuratie. Ik host namelijk mijn eigen domein. |
|
iedere keer als LM dat op zn werk heeft, heb ik dat thuis ook |
|
Yep, ter correctie ik kan op de zaak de domein naam zwaremetalen.com helemaal niet omzetten -> ben verplicht het ipadresje te gebruiken. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dat heet LM protectie en is volkomen normaal |
|
Wij dragen (intern) ook onze eigenlijk DNS dus het kan zijn dat mijn zonefiles ook niet helemaal jofel zijn. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
of je zet gewoon in je host file: 212.204.219.52 www.zwaremetalen.com [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 01-03-2002 22:28] |
|
Ik heb voorlopig gewoon m'n bookmark veranderd. Straks doe ik /etc/hosts. Thanks for the tip though! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 01-03-2002 22:54] |
|
Sommige providers maken ook gebruik van DNS cache ... dat is echt zwaar klote. Mijn provider doet dat dus ook. Maak je een nieuw domein aan en doet hij het niet meteen. Terwijl als je een niet gecachde DNS hebt dan is het domein direct beschikbaar. |
|
Providers van wie? ZM of de eindgebruiker zoals ik? Mijn DN-provider is fontys.nl , ik had ook kpn.com geprobeerd en wat andere "big boys" maar het hielp niet. Toeval? Nou, nu merk ik er niets van maar het kan best klote zijn voor degenen die dit niet weten. Wat dacht je van doorklikken van de ene site naar de andere? Als ze er niet op komen dan denkt men dat het een dooie link is. |
|
Bij mij op de zaak werkt het weer als een tiet! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik heb Paul al erover gemaild. Het betreft nu de "forum.ZM.COM" naam dus het IP-tje hierboven is niet echt van toepassing Het begon gisteren weer eens te fucken. Vanmorgen ff niet en sinds 13-14u tot nu toe nogsteeds weer. O ja, deze werk nog wel --> http://www.zwaremetalen.com/forum2/ (maar ja degenen die het nodig hebben kunnen dit bericht toch niet zien. ) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-08-2002 19:21] |
|
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik forum.zwaremetalen.com niet kan bereiken en www.zwaremetalen.com wel met verschillende providers heb ik dit nu al gehad |
|
Dat heb ik ook zeer frequent. Erg irritant! |
|
quote:juist dit heb ik ook heel vaak... maar ook dat ik wel op het forum zit, en dan activetopics klik... en vervolgens is het zo een paar uur dood Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ah, ik dacht al dat het weer aan mijn computerkunsten lag, maar hier heb ik dus ook soms last van, en dan helpt niks meer... |
|
ik kan soms ook idd niet meer op et forum komen My madness, my sadness |
|
dat heb ik dus ook ja,marja da gebruiken we dus maar even t ip adres, en in een uurtje lukt t meestal wel weer Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmmz, dit had ik gisteren dus ook voor het eerst! Bazzio Attacks!!! |
|
quote:het ip nummer van www.zm.com en forum.zm.com zijn allebei hetzelfde. Dus als je deze ook aan je hosts file toevoegd zal het werken. |
|
soms ook last van, maar dan ligt het aan mijn comp. Die moet ik als ik te veel download ff opnieuw opstarten, omdat me internet het na zoveel tijd ineens niet meer doet doet, heel strange |
Index / Administration |