|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke band krijgt de eer om het festival te openen? Op 30 mei is Poppodium Romein in Leeuwarden het hart van strijdende bands met als inzet: de eer om het festival te openen. Maar liefst 20 bands hebben zich ingeschreven om mee te doen aan de Slag om Waldrock. Uiteindelijk staan de volgende zes bands op de S.O.W.: - 50/50 - Scarmachine - Manu Armata - Edge of Anger - Greyline - Blood I Bleed De tweede prijs is een publieksprijs. Deze band zal spelen op de Pre-party die gehouden wordt op 4 juli op het festivalterrein. Sinds de beginjaren wordt het metalfestival Wâldrock in Burgum geopend door een Friese band. De organisatie van het festival hecht veel belang aan deze traditie omdat het een mooie manier is voor de Friese band om voor een groot publiek te spelen. Daarnaast kunnen zij op Wâldrock de aanwezige internationale media laten horen en zien wat ze kunnen en bovendien de zo belangrijke contacten leggen. Sinds drie jaar wordt de Slag om Waldrock in samenwerking georganiseerd met Fearsome Records. De avond zal beginnen om 20.00 uur, entree €5.- ( online ticketverkoop op www.dutch-music.com/poppodiumromein ) [Dit bericht is gewijzigd door greyline op 09-05-2008 10:09] |
|
50/50 is lekker snelle punkrock. Leuke band wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehe, oké. Zal het dus wel even checken die dag. |
|
Ik ben erg benieuwd wie er wint, vind Greyline de beste en interresantste band maar dat waren ze eerder ook al en toen won er ook een andere band, je weet het nooit met die wedstrijden. |
|
Sommige bands nemen gewoon een boel vriendjes mee, eigenlijk erg jammer... Dat scheelt toch altijd wel. |
|
Jammer dat het alleen voor Friesche bands is! Maar het is wel tof dat kleinere bands zo de kans krijgen om op een groter festival te speuln [Dit bericht is gewijzigd door Corpsegrind op 09-05-2008 12:50] |
|
Skopke |
|
quote: Sinds wanneer is Greyline eigenlijk een Friese band? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Eén of twee Friese bandleden ;-) Sowieso de drummer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Inmiddels is het zelfs een compleet friese band aangezien ik eruit ben, maar alle leden zijn geboren in friesland en hebben er lang gewoont vandaar. |
|
Ter verduidelijking: Jurjan - geboren en getogen in Heerenveen Wieger Jan - geboren in Heerenveen, getogen in Luxwoude Job - geboren en getogen in Kubaard Jabe - geboren en getogen in Raerd Fries to the bone |
|
Gheghe.. nou thanks voor de uitgebreide verklaringen Anyway: succes! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 16-05-2008 19:47] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zat je daar even mooi mis. |
|
quote: Hehe thanks! |
|
quote: Was een mooi showtje afgelopen zaterdag in Vroomshoop, dat mogen jullie op Waldrock ook wel doen. Wel even wennen, aangezien het een tijdje geleden was dat ik jullie zag, maar absoluut niet verkeerd. |
|
En nogmaals thanks Die show was onze 3e show als viermansformatie. Zeker voor onze zanger/bassist was het even wennen, maar het gaat super nu! En ja, hopelijk mogen we op Waldrock ook onze kunsten vertonen hehe... |
|
^ |
|
Wil iemand nog Waldrockmuntjes? Ik heb nog een stapeltje van die oranje dingen over en ga dit jaar niet. Ik wil ze wel ruilen voor andere muntjes bijvoorbeeld Romein of 013 ofzo. Je mag winst op me maken. Het hoeft dus geen gelijke ruil te zijn Bla |
|
quote: hmm .. |
|
En jij Jenje, heerlijke vent, krijgt er zelfs een dikke kus bij Bla |
|
.. ik ga niet naar Waldrock ... Paspoort is verlopen |
|
hehe... Bla |
|
quote:Ach...kom je Nederland niet meer in? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Speelschema is als volgt: 19.30 Deuren 20.00 - 20.20 Edge of Anger 20.40 - 21.00 Blood I Bleed 21.20 - 21.40 Greyline 22.00 - 22.20 Manu Armata 22.40 - 23.00 Scarmachine 23.20 - 23.40 50/50 |
|
Beter, Ik ben er bij! Best laip om te zien hoe ze dit jaar beoordelen.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |