|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en tussen de opnames en de gig natuurlijk even eten en wat biertjes doen op bijvoorbeeld 37 a! |
|
present!!!! |
|
Gaat gezellige boel worden |
|
Hm kom misschien ook wel ff kijken, vervoer is al geregeld nu nog kaartje bestellen. Kan iig met buuf meerijden dus dat is wel handig! see you at occultfest! |
|
Heel misschien aanwezig, ik heb die dag curcus in Zwolle dusch. Em kiek'n ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
[quote]Op 9 mei 2008 12:14 schreef Arjan Domhof het volgende: weet je al wie hoe laat op gaat treden??? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 11-11-2008 19:04] |
|
Commander is ook nog toegevoegd als support, dus we puzzelen nog even met het schema. Ik zal hem hier asap posten. |
|
quote:Enige kans dat het voor 23:00 is afgelopen? Ik ben bang dat ik Unleashed moet missen |
|
quote: |
|
Performance time and order: 20:00-20:30 COMMANDER 20:45-21:25 ONE MAN ARMY AND… 21:40-22:20 KRISIUN 22:35-23:45 UNLEASHED |
|
Yeah !!! Zin in! |
|
als ik nog kom zal ik waarschijnlijk een deel van Unleashed moeten missen. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Ja, ik mis ook een klein stukje Unleashed, maar daar had ik op gerekend. |
|
quote: Laat jij nog even weten of je eerst naar mij toe komt of dat je direct door naar Hedon gaat en welke tijd endezo? |
|
quote: thx! vanaf 21:30 uur aanwezig. |
|
quote: Welke, de duitse, de zweedse of 1 van de 2 amerikaansen??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Komt goed! |
|
quote: http://www.commander-crew.de/index_de.htm |
|
Jammer dat dit op donderdag is man iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
*schop* Donderdag alweer! |
|
Oeh bijna vergeten, snel al |
|
wtf, hoe heb ik dit over het hoofd gezien... nouja, heel misschien nog even krisiun kijken Je moeder. |
|
als ik donderdagoverdag en begin van de avond niet hard ga, dan zeker aanwezig! "The time of the warrior has come!!!" |
|
Kaartjes net opgehaald. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |