IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ribs & Blues Weekend - Raalte
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-05-2008 11:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Elk jaar tijdens het Pinksterweekend in het centrum van Raalte.

In 2008 zal Raalte voor de 12e achtereenvolgende keer in het teken staan van geweldige bluesmuziek en overheerlijke spareribs, en wel op 10, 11 en 12 mei.

Daar dit toch een redelijk bekend en vaak interessant jaarlijks gebeuren is mag er wel eens een topique voor komen.

Als het mee zit wil ik iig even Björn Berge, Barrelhouse en Popa Chubby proberen te gaan zien.

Programma:

http://www.ribsenblues.nl/programma/

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-05-2008 11:40]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2008 11:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Aanwezig op de maandag, Popa Chubby!

edit: maandag natuurlijk, d0h

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-05-2008 11:40]

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-05-2008 13:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat een goede combi!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-05-2008 13:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Spare Ribs , Blues en bier ?

inderdaad

Zondag en Maandag gratis toegang trouwens. En goed te doen met de bus vanuit Deventer.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-05-2008 13:31]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2008 16:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Straks es heen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2008 20:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Superrelaxt festival zeg, was er nog nooit eerder geweest maar viel absoluut niet tegen. Anderhalf uur Popa Chubby kunnen beluisteren/kijken, geweldig optreden. Volgend jaar weer en dan een hele dag (of twee).

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2008 20:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volgens mij heb ik je in de verte nog zien staan. In het midden een stukkie voor het mengpaneel.

idd zeeeeer relaxed sfeertje daar. Mooi weer erbij en leuke bandjes.
Was voor mij ook de 1e keer dat ik er heen ging maar is zeker voor herhaling vatbaar.

Popa Chubby :kippenvel:
Ik had hem al vaker zien optreden maar hij weet mij telkens weer te boeien met zijn geweldige gitaarspel.

200 kilo muzikaal vlees.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-05-2008 20:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja klopt, vanaf daar prima genieten van het geniale gitaargepingel van meneer Chubby. Zag jou een stuk vroeger al voorbij lopen met je dochter, vanuit de verte dan. Daarna niet meer gezien. Maar hoe gaaf was het optreden, kippevel en die toegift hehe geweldige cover!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-05-2008 21:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Björn Berge was trouwens ook geniaal gisteren.
Wat die Nerd vol tattoo's in zijn ééntje met zijn 12 string gitaar en trommelpedaaltje neerzet is echt geweldig.

En dan zijn accoustische blues uitvoering van 'Enter Sandman' en 'Ace of Spades'

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com