IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bathory vinyl releases, rereleases en napersingen
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-03-2002 19:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... is er hier een Bathory-expert ofzo?

Ik moet even wat info weten van de eerste Bathory plaat, (Bathory - Bathory).

Weet iemand hoeveel releases, rereases, etc hiervan zijn, en vooral op welke labels..

Ik weet alleen dat de originele eeste persing via het Zweedse 'Black Mark' uitgekomen is.. maar daarna??

Kan iemand wat vertellen over de versie op Music For Nations?(met WITTE geitekop voorop)

(het gaat hier alleen om VINYL overigens)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-03-2002 19:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2002 19:12 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... is er hier een Bathory-expert ofzo?

Ik moet even wat info weten van de eerste Bathory plaat, (Bathory - Bathory).

Weet iemand hoeveel releases, rereases, etc hiervan zijn, en vooral op welke labels..

Ik weet alleen dat de originele eeste persing via het Zweedse 'Black Mark' uitgekomen is.. maar daarna??

Kan iemand wat vertellen over de versie op Music For Nations?(met WITTE geitekop voorop)

(het gaat hier alleen om VINYL overigens)

.. O ja.. en ook nog dat die eerste pressing maar een stuk of 900 stuks was, omdat ze daarna de cover van geel naar wit veranderden

Aart
Usericon van Aart
Posted 05-04-2004 23:41 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik had niet echt veel behoefte om er een nieuw topic aan te maken, daarom gebruik ik deze vergeten topic van Valorian wel even.

Weet iemand of er toevallig ook replica's te koop zijn van schilderijen van bijvoorbeeld de hoes van "Blood Fire Death" (Peter Nicolai Arbo - Asgardreien)?

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com