|
Auteur: |
|
|
Ik zoek voor DrDoom en Afgrund een show, het liefst niet te ver van Eindhoven vandaan want daar zullen de beste heren van Afgrund landen die zelfde dag. Mocht iemand interesse hebben mail dan naar doctordoom@live.nl. Myspace: www.myspace.com/drdoomgrind www.myspace.com/avgrund |
|
Waarom niet dan? |
|
De stage had al wat staan en de willemeen wilde he tniet boeken omdat ze de week ervoor al allemaal grind hebben........ tsja, beetje dom van de willemeen, maargoed.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oei oei |
|
quote: Nou er staat al iets op die datum. Dat is het grootste probleem... |
|
Dan zeggen ze het maar af |
|
quote: ik zou zeggen: overtuig Freek. En als het weinig ost gaat dat natuurlij ook helpen |
|
Nee ik regel niks ik drum alleen maar |
|
quote: Freek wilde er niet aan toen ik hem er over op belde, hij zag er geen brood in, wat behoorlijk dom is als je het mij vraagt, want DR DOOM beukt alles tot roze pap! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dat is hetzelfde weekend als GMM. Dan wordt het moeilijk om in Eindhoven wat bands neer te zetten. |
|
Idd daarom liever wat noorderlijkere shows |
|
Noordelijk... maar wel in de regio Eindhoven. Net over de grens al gekeken? (NRW) (Edit: wat moet dat kosten, trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-05-2008 12:30] Bruce Banner |
|
Waarschijnlijk is het rond morgen het moet ongeveer een uurtje max 2 van eindhoven vandaan zijn , de dag erna spelen we op een festivalletje in Enschede. |
|
Ok, prima. Succes. Bruce Banner |
|
tja, kijk als het niets kost wil elke zaal ze wel. Maar GMM trekt niet alleen mensen van net over de grens natuurlijk. En als ze daarna ook al in het oosten des lands staan... enschede is niet ver rijden natuurlijk. Als je als band wil spelen kun je niet te veel eisend zijn betreffende gage vrees ik. Is The Stage niet een idee? |
|
Zo te zien is de show toch in Willemeen de 27ste! |
Index / Concerten |