|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 1 november Turbinenhalle, Oberhausen KAMPFAR SWORN TURISAS KORPIKLAANI SECRETS OF THE MOON KOLDBRANN MENHIR RIGER KIVIMETSAN DRUIDI XIV DARK CENTURIES GERNOTSHAGEN BLACK MESSIAH + 1 meer VVK: 25 euro Kassa: 30 euro Info, route, etc: www.ultimaratio-festival.de [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-07-2008 21:08] |
|
Secrets of The Moon toegevoegd |
|
quote:Vreemd aangezien ze dan met Enslaved op tour zouden zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo vreemd is het niet hoor... Essen - Oberhausen Afstandje van niets, dus 2x optreden zou heel best kunnen in principe. |
|
quote:Wel als er 3 bands op tour zijn die allemaal over dezelfde backline spelen en de volgende dag misschien weer ergens ver weg moeten spelen (ken het tourschema niet uit mijn hoofd). Maar ja, ik hoor het wel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo... ze zijn TOCH verstandig geworden en zagen in dat ze de concurrentie met Heidenfest in Essen nooit zouden aankunnen. Daarom is het festival nu een week vervroegd naar zaterdag 1 november! Gelukkig maar, kan ik gewoon naar beide toe [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 27-05-2008 14:31] |
|
Ah beter |
|
Titel aangepast. Bruce Banner |
|
Mooi, dan ben ik aanwezig op 1 november Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Korpiklaani and Kivimedsämdruidi toegevoegd! [Dit bericht is gewijzigd door gratefuldead666 op 07-07-2008 17:23] |
|
Kivimetsän Druidi. Bruce Banner |
|
quote:Da's met die ene toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die zit er niet meer bij, maar het is wel de band die je bedoelt. Bruce Banner |
|
UP! Ik ben d'r bij! Was vorig jaar namelijk ook een erg geslaagd festival; alhoewel ik toen wel erg moe was, maar we hebben ons ook prima vermaakt in de Heidevolk bus! |
|
Zeer waarschijnlijk ook aanwezig But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik ga em skippen, maar voor de autogangers, houdt er rekening mee dat je vanaf 1 oktober in nagenoeg alle Ruhrgebiet steden een Umweltplakkette moet hebben. Dat zijn stickers voor op je voorruit die je moet hebben anders mag je het gebied inrijden (staan boetes op van 40 euro of meer) Zo'n ding kost je 12,50 bij de ANWB of anders even Duitsland in een vestiging van de TüV zoeken dan kan het voor 5 euro. |
|
Thanks voor de tip, want dat wist ik dus niet! |
Index / Concerten |