|
Auteur: |
|
|
Vrijdagavond 20 juni @ Doornroosje, Nijmegen Ghost Brigade www.myspace.com/ghostbrigade Meer info volgt snel! |
|
Die plaat van ze is erg sterk en ik draai hem regelmatig. Zou leuk zijn ze eens live aan het werk te zien. |
|
Ik neem aan dat dit de enige show in NL is. Die CD kan mij inderdaad ook wel boeien |
|
Ze spelen ook op Progpower, dus nee www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dat had ik even niet meegekregen, dat is pas later dit jaar toch? In juni de enige show neem ik aan dan |
|
Niet de enige show, maar wel in Nederland Wel jammer dat ik dan al op Hellfest zit (20 juni dus) [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 14-05-2008 19:58] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ja dat vindt je vast heeel erg haha Daar kun je ze natuurlijk ook nog zien |
|
Vrijdagavond 20 juni @ Doornroosje, Nijmegen Grote zaal Ghost Brigade + support Entree: € 9,- Deuren: 20.00 Aanvang: 20.30 www.doornroosje.nl www.ghostbrigade.net |
|
quote: Niet echt, maar had ze ook graag in een zaaltje gezien www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
dit concert is verplaatst naar Merleyn, open: 21.00 | tickets: € 7 |
|
Nice! Dan wordt het toch gezelliger denk ik, dan in een veel te grote zaal met waarschijnlijk niet enorm veel publiek |
|
|
|
Maak kans op één van de 10 cd's van Guide By Fire of Another Messiah of één van de 5 beanies van Ghost Brigade. 1. koop een kaartje voor het concert van Ghost Brigade op 20 juni in Merleyn en beantwoord de volgende vraag: Op welk label heeft Ghost Brigade het debuut album uitgebracht? 2. Mail je antwoord naar prijsvraag@doornroosje.nl 3. Wacht op antwoord! meer info: www.merleyn.nl |
|
Aanstaande vrijdag alweer! |
|
Jaja, present. |
|
Nog een paar uurtjes |
|
Nou, dat was ff kort, maar bijzonder prachtig..... |
|
Ghost Brigade is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Heiden is gay. Lekker showtje. Had niet langer moeten duren want dan had ik de laatste trein naar Den Bosch gemist. |
|
De trein naar Den Bosch is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Index / Concerten |