IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 2 traxx indentificeren (van Vuurwerk tape)
Wilco1
Usericon van Wilco1
Posted 17-05-2008 18:46 by Wilco1 Wijzig reactieProfiel van Wilco1Quote dit bericht

Hallo,

Kan iemand deze 2 trax identificeren ?
Kep ze pas van een Vara's Vuurwerk tape gahaald.
Maar ik heb geen idee meer wat het ook al weer was.

http://www.speedyshare.com/698936735.html

Wilco

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-05-2008 20:41 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ik heb ze gedownload Wilco, nummer 12 klinkt erg bekend die heb ik ook ergens, kan er ff niet opkomen. Ik ga het navragen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-05-2008 20:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waarom werkt dat godhoerige speedyshare hier helemaal niet?

Teringsite. Ik doe niet eens verder moeite.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-05-2008 20:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2008 20:41 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
nummer 12 klinkt erg bekend

Yep, ik kan hem alleen even niet plaatsen. Komt misschien nog.

Bareuh...

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 17-05-2008 21:09 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Damn, dat klinkt idd bekend die nummer 12. Dat ik er maar niet op kan komen zeg..Vet irri.

Wilco1
Usericon van Wilco1
Posted 21-05-2008 18:24 by Wilco1 Wijzig reactieProfiel van Wilco1Quote dit bericht

niemand ?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-05-2008 19:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Kan em niet afspelen

spelfout weggehaald...

Ivo
Usericon van Ivo
Posted 21-05-2008 22:43 by Ivo Wijzig reactieProfiel van IvoQuote dit bericht

Volgens mijn persoonlijke heavy-metal orakel;
nr8 misschien Loudness?
nr 12, Warrant?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-05-2008 22:45 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Wilco ik weet inmiddels nr 8

"When The Boots Come Down" van de LP: Presage Of Disaster van de band MIDAS TOUCH.
Oude zweedse thrash, met slechts 1 album en een demo.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 23-05-2008 15:56 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Nr 8 is idd MIDAS TOUCH
Nr 12 is PARIAH met het nr "Loser's Ground". Amerikaanse band die naar mijn weten 1 lp uitbrachten in '88 op het Nederlandse label Moshroom-rec. Zeer aardige plaat trouwens!!

Wilco1
Usericon van Wilco1
Posted 24-05-2008 8:03 by Wilco1 Wijzig reactieProfiel van Wilco1Quote dit bericht

Gasten : RESPECT !!! Het klopt inderdaad helemaal.

#8 : Midas Touch - When the Boat Comes Down
van album Presage of Disaster (1989)

#12 : Pariah - Loser's Ground
van album Take a Walk (1987) op Mushroom Records.

zeker #12 had ik kunnen weten (het klonk al zo bekend), want van dezelfde LP had ik namelijk ook "Breakfree" al op een bandje staan. Hierbij een sample.
http://www.speedyshare.com/995570778.html

Later,
Wilco

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-05-2008 10:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hoeveel Pariah´s hebben er bestaan dan? Ik heb hier namelijk nog de cd Blaze of Obscurity van de band Pariah liggen, maar voor zover ik weet komt deze Pariah uit Engeland...

Edit: de Pariah die ik bedoel heette voorheen Satan...

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 24-05-2008 10:16]

spelfout weggehaald...

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 24-05-2008 15:40 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 10:15 schreef varanus het volgende:
Hoeveel Pariah´s hebben er bestaan dan? Ik heb hier namelijk nog de cd Blaze of Obscurity van de band Pariah liggen, maar voor zover ik weet komt deze Pariah uit Engeland...

Edit: de Pariah die ik bedoel heette voorheen Satan...

Vijf keer Pariah met een h, waarvan 2 Amerikaanse, 1 Canadeze, 1 Engelse en 1 Belgische.
En 2 maal Paria zonder h, waarvan 1 Duitse en 1 Amerikaanse.
De Engelse met The Kindred en Blaze of Obscurity is nog de bekendste, Take a walk van de Amerikaanse is vrij obscuur uitgegeven.
De Belgische is nooit verder gekomen dan 2 demo,s begin jaren tachtig.
Kon overigens de 2 songs ook niet afspelen, Midas Touch tourde in 1989 nog in het voorprogramma van de Amerikaanse Hades.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 24-05-2008 21:36 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

De Belgische Pariah heeft na hun demo's de naam veranderd in PATRIARCH omdat er al zoveel Pariah's waren. Die PATRIARCH bestaat ondertussen nog steeds en leggen op dit moment de laatste hand aan hun nieuwe cd.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-05-2008 0:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 mei 2008 21:36 schreef zjosuah het volgende:
De Belgische Pariah heeft na hun demo's de naam veranderd in PATRIARCH omdat er al zoveel Pariah's waren. Die PATRIARCH bestaat ondertussen nog steeds en leggen op dit moment de laatste hand aan hun nieuwe cd.
O ja, die vorige had ik toen van jou gekregen. Die was prima in orde

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com