|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Heel erg leuk! Suck my piss |
|
Gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
die sax maakt het af. Suck my piss |
|
Idd. Maar eens wat van downloaden en een heel album luisteren. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ja gaaf zeg!! |
|
Tering, wat een afschuwlijke muziek dit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jij hebt gewoon geen smaak. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op jouw leeftijd is je muzikale ontwikkeling nog in volle gang, knul. Later, als je groot bent, snap je ons wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En die van jou is gestagneerd, net als alle ouwe lullen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Al ooit eerder een band die dit bracht nl. Naked City |
|
Ik kan me herinneren dat ik ook ooit een eens grind/jazz band heb gehoord, kan alleen zo niet op de naam komen. Het klonkt in ieder geval beter als dit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad, van John Zorn en Ruins. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gaaf dit! Die gasten hebben ook humor: Invloeden: Celine Dion, Slipknot, David Hasselhoff, Slayer, Wham!, Pantera |
|
hehe *brul @ MwMiOfR* |
|
net als reggea gemengt met metal.... www.myspace.com/skindred Is er dan toch een muziek revolutie binnen de metal scene... |
|
quote: Pas op hè, het zijn duitsers.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Hahaha, wat kut! Nee, echt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het idee is leuk, maar ik vind het toch een beetje liftmuziek. Soort van Take Five voor metalheads. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zeker, inclusief ingetogen cover van Black Sabbath. Geniaal. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Klinkt wel aardig |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |