|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had toch liever Where the Slime Live als toegift gehad ipv van nog een keer Destroying the Manger. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Sorry, rolleyes vergeten. Chapel of Ghouls was wel een beetje een haastige spoed versie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
effe snel een morbid angel nummertje en hop... |
|
quote: haha goed en dan een sukkel die er serieus op in gaat! ik vond t wel tof dat steve tucker gister ook best veel mocht zingen |
|
quote: He, kan je dat mailtje nog een keer sturen? Ik heb nog niks mogen ontvangen. |
|
Uitstekend optreden, een perfecte samenstelling van de songs om zo Mike Browning zijn muzikale activiteiten in de afgelopen 24 jaar te vertolken. Misschien hadden ze nog een nummer van Incubus-7//-Demo kunnen spelen, maar wie kent dat daar nog? Een wederzien val vele oude bekenden, na bijna een jaar Massacre. |
|
|
|
+1; het was een zeer memorabel optreden; wat mij betreft is Nocturnus nog altijd relevant...After Death vond ik trouwens een stuk minder materiaal hebben. quote: Hej Coen! Ik heb de geupdate lijst gestuurd naar 2 emailadressen die ik van je ken.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik vond juist t after death materiaal prima aansluiten bij t nocturnus spul en erg goed overkomen. Nummers als the starchamber of isis en so above so below wijn waren een goede aanvulling op de avond. |
|
het was een te gek optreden! morgen nog een keer naar Nocturnus in Duitsland |
|
Geen hond naar de voorprogramma's geweest, lijkt het wel... Klonk Punish nog ergens naar bijvoorbeeld? |
|
Punish was zeer standaard deathmetal en op een gegeven moment hoorde ik in de verte een -latere-In Flames kloon We hebben met meerdere camera's opgenomen; ben zeer benieuwd hoe de mix gaat worden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
gisteren Nocturnus in Duitsland gezien waar ze nog enkeke nummers meer speelden dan in Rotterdam alleen jammer dat er maar 30 bezoekers waren! |
|
quote: Dat was mijn vraag niet, want ik ken de band al. Wat weer de volgende vraag doet rijzen: weet je zeker dat je het niet over Violated hebt nu? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 22-10-2008 18:06] |
|
quote: Ik heb het over het voorprogramma; Punish was dus zoals ik zei; ze speelden hun saaie materiaal wel strak als je daar op doelt en daarnaast speelde er een In Flames-kloon-latere-stijl. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2008 22:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat is al wat meer waar ik op doelde ja. Ik meende alleen te lezen dat je Punish als een In Flames-kloon bestempelde. |
|
quote: Sorry communicatiefoutje; Punish ben ik even bij gaan staan; die andere band durfde ik echter niet bij in de buurt te komen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
is er hier trouwens iemand die van Nocturnus een kaartje in de voorverkoop had gekocht bij een Primera winkel??? |
|
quote:Waarom vraag je dat? |
|
Het schijnt dat die niet meer geldig zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: heb er graag een kopietje van |
|
Kaartjes die gekocht zijn bij een Primera winkel zijn gewoon geldig. |
|
Voor een concert dat al geweest is? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
vet ik ga vanmiddag nog naar de primavera, tof dat de baroeg nocturnus weer terug haalt, vorige maand was t ook erg gaaf |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |