IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nocturnus (USA) in Baroeg, 17 oktober Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 18-10-2008 12:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik had toch liever Where the Slime Live als toegift gehad ipv van nog een keer Destroying the Manger.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-10-2008 12:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mike Browning speelt natuurlijk alleen Morbid Angel nummers van de Abominations of desolation plaat; geen later MA werk waar hij niets mee te maken heeft; hoe kom je bij Where the slime live joh?

Persoonlijk had ik liever een ander nog ongespeeld Nocturnus nummer of Demon seed gezien: het enige nog ongebruikte Morbid Angel nummer of anders dan nog Welcome to hell, maar Angel of disease en Chapel of ghouls kwamen heel goed uit de verf!

Een wel zeer overtuigend optreden mag ik wel zeggen en terecht geschreeuw om toegiften want het smaakte naar meer!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sater
Usericon van Sater
Posted 18-10-2008 13:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Sorry, rolleyes vergeten.

Chapel of Ghouls was wel een beetje een haastige spoed versie.

Snark
Usericon van Snark
Posted 18-10-2008 14:36 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

effe snel een morbid angel nummertje en hop...

Snark
Usericon van Snark
Posted 18-10-2008 14:37 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 12:20 schreef Sater het volgende:
Ik had toch liever Where the Slime Live als toegift gehad ipv van nog een keer Destroying the Manger.

haha goed en dan een sukkel die er serieus op in gaat!

ik vond t wel tof dat steve tucker gister ook best veel mocht zingen

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 18-10-2008 14:38 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2008 12:39 schreef Mutilator het volgende:
Mike Browning speelt natuurlijk alleen Morbid Angel nummers van de Abominations of desolation plaat; geen later MA werk waar hij niets mee te maken heeft; hoe kom je bij Where the slime live joh?

Persoonlijk had ik liever een ander nog ongespeeld Nocturnus nummer of Demon seed gezien: het enige nog ongebruikte Morbid Angel nummer of anders dan nog Welcome to hell, maar Angel of disease en Chapel of ghouls kwamen heel goed uit de verf!

Een wel zeer overtuigend optreden mag ik wel zeggen en terecht geschreeuw om toegiften want het smaakte naar meer!

He, kan je dat mailtje nog een keer sturen? Ik heb nog niks mogen ontvangen.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 18-10-2008 15:38 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Uitstekend optreden, een perfecte samenstelling van de songs om zo Mike Browning zijn muzikale activiteiten in de afgelopen 24 jaar te vertolken.
Misschien hadden ze nog een nummer van Incubus-7//-Demo kunnen spelen, maar wie kent dat daar nog?
Een wederzien val vele oude bekenden, na bijna een jaar Massacre.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 18-10-2008 18:44 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2008 23:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

+1; het was een zeer memorabel optreden; wat mij betreft is Nocturnus nog altijd relevant...After Death vond ik trouwens een stuk minder materiaal hebben.

quote:
Op 18 oktober 2008 14:38 schreef Temmink het volgende:
He, kan je dat mailtje nog een keer sturen? Ik heb nog niks mogen ontvangen.

Hej Coen! Ik heb de geupdate lijst gestuurd naar 2 emailadressen die ik van je ken..

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Snark
Usericon van Snark
Posted 20-10-2008 6:35 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2008 23:25 schreef Mutilator het volgende:
+1; het was een zeer memorabel optreden; wat mij betreft is Nocturnus nog altijd relevant...After Death vond ik trouwens een stuk minder materiaal hebben.

Hej Coen! Ik heb de geupdate lijst gestuurd naar 2 emailadressen die ik van je ken..

ik vond juist t after death materiaal prima aansluiten bij t nocturnus spul en erg goed overkomen. Nummers als the starchamber of isis en so above so below wijn waren een goede aanvulling op de avond.

mokka
Usericon van mokka
Posted 20-10-2008 17:36 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

het was een te gek optreden!
morgen nog een keer naar Nocturnus in Duitsland

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-10-2008 22:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Geen hond naar de voorprogramma's geweest, lijkt het wel... Klonk Punish nog ergens naar bijvoorbeeld?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2008 22:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Punish was zeer standaard deathmetal en op een gegeven moment hoorde ik in de verte een -latere-In Flames kloon

We hebben met meerdere camera's opgenomen; ben zeer benieuwd hoe de mix gaat worden

mokka
Usericon van mokka
Posted 22-10-2008 17:34 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

gisteren Nocturnus in Duitsland gezien waar ze nog enkeke nummers meer speelden dan in Rotterdam
alleen jammer dat er maar 30 bezoekers waren!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-10-2008 17:54 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2008 22:57 schreef Mutilator het volgende:

Punish was zeer standaard deathmetal en op een gegeven moment hoorde ik in de verte een -latere-In Flames kloon

Dat was mijn vraag niet, want ik ken de band al. Wat weer de volgende vraag doet rijzen: weet je zeker dat je het niet over Violated hebt nu?

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 22-10-2008 18:06]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 22-10-2008 18:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 oktober 2008 17:54 schreef Hexegot het volgende:
Dat was mijn vraag niet, want ik ken de band al. Wat weer de volgende vraag doet rijzen: weet je zeker dat je het niet over Violated hebt nu?

Ik heb het over het voorprogramma; Punish was dus zoals ik zei; ze speelden hun saaie materiaal wel strak als je daar op doelt en daarnaast speelde er een In Flames-kloon-latere-stijl.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2008 22:36]

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-10-2008 19:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2008 18:15 schreef Mutilator het volgende:

Ik heb het over het voorprogramma; Punish was dus zoals ik zei; ze speelden hun saaie materiaal wel strak als je ddaar op doelt en daarnaast speelde er een In Flames-kloon-latere-stijl.

Dat is al wat meer waar ik op doelde ja. Ik meende alleen te lezen dat je Punish als een In Flames-kloon bestempelde.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 22-10-2008 22:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 oktober 2008 19:05 schreef Hexegot het volgende:
Dat is al wat meer waar ik op doelde ja. Ik meende alleen te lezen dat je Punish als een In Flames-kloon bestempelde.

Sorry communicatiefoutje; Punish ben ik even bij gaan staan; die andere band durfde ik echter niet bij in de buurt te komen

mokka
Usericon van mokka
Posted 08-11-2008 12:19 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

is er hier trouwens iemand die van Nocturnus een kaartje in de voorverkoop had gekocht bij een Primera winkel???

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2008 12:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2008 12:19 schreef mokka het volgende:
is er hier trouwens iemand die van Nocturnus een kaartje in de voorverkoop had gekocht bij een Primera winkel???
Waarom vraag je dat?

Sater
Usericon van Sater
Posted 08-11-2008 18:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het schijnt dat die niet meer geldig zijn.

mokka
Usericon van mokka
Posted 09-11-2008 19:05 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2008 12:20 schreef Judge M. het volgende:
Waarom vraag je dat?

heb er graag een kopietje van

Baroeg Rotterdam
Usericon van Baroeg Rotterdam
Posted 12-11-2008 10:27 by Baroeg Rotterdam Wijzig reactieProfiel van Baroeg RotterdamQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Kaartjes die gekocht zijn bij een Primera winkel zijn gewoon geldig.

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-11-2008 10:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Voor een concert dat al geweest is?

Snark
Usericon van Snark
Posted 12-11-2008 11:27 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

vet ik ga vanmiddag nog naar de primavera, tof dat de baroeg nocturnus weer terug haalt, vorige maand was t ook erg gaaf

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com