|
Auteur: |
|
|
Endstille ontstaat in 2000 met ex-leden van Tauthr (L. Wachtfels en Mayhemic Destructor) en Octoria (Iblis en Cruor) en speelt de ugliest agressive black metal met als hoofdonderwerp oorlog. In het genre zijn ze één van de meest vooraanstaande bands van Duitsland. Ze gaan als een oorlogsmachine tekeer die dood en vernietiging zaait met een furieuze mitrailleursnelle black metal. De muziek is zeer intensief en er wordt een ijskoude en gitzwarte muur van geluid neergezet. Endstille zet je met tragiek en slepende, heroïsche gitaarriffs met een treurige ondertoon, altijd met beide benen op de grond. Het laatste nieuwe album, “Endstilles Reich”, is alweer het vijfde album en Endstille is er klaar voor om de wereld te veroveren! www.myspace.com/endstilleband meer info: www.waterfront.nl |
|
O. Wil je muilperen? |
|
Dat is om de hoek dus daar zal ik m'n gezicht zeker even vertonen. |
|
zin in! |
|
Ik vind het maar een stelletje clowns, die gaapsnavers van Endstille Against God and Government |
|
Waar halen dit soort bands toch altijd die talentloze drummers vandaan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan is een blekkie bandje toch echt wel het laatste waar ik in zou willen spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik vind de drums vergeleken met veel andere bm-bands eigenlijk prima in elkaar steken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nou ben ik nooit echt een groots Endstille-liefhebber geweest en heb ik Endstille al heel lang niet meer gehoord, maar mij staat iets bij dat hun drummer juist behoorlijk bekwaam was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die is niet slecht inderdaad. Volgens mij staat de band live wel z'n mannetje. |
|
Endstille vind ik een superband; die drummer is alles behalve ongetalenteerd; balen dat het zo ver weg is. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
23.mei.2008 Waterfront, Rotterdam (NL) 24.mei.2008 Poppodium Romein, Leeuwarden (NL) 25.mei.2008 W2, Den Bosch (NL) [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 20-05-2008 17:00] |
|
Aanwezig², groot fan van Endstille, vooral live zijn ze top. |
|
Geen slechte band hoor maar zeker ook niet geweldig. Niet aanwezig |
|
"" -- vanavond! |
|
Ave, After 11 years of kaos we decided to end SauroN. We feel we did what we wanted and continue the madness trough several other acts. (Bunkur, Funeral Goat, Flesh Made Sin, Abysmal Darkening, Zelfhaat, Nemesis Industries and maybe more). We will do our one of our final shows, this sunday, 25-05-2008 @ W2, Den Bosch, The Netherlands. This will be with Endstille. So check it out if you want to catch us live one more time. There will be one last show in Tilburg, somewhere in september, with Darkened Nocturn Slaugthercult (G). This will be the final one. 'May his spirit dwell in raging fury forever...' Into hell, SauroN |
|
quote: Zonde! Eens kijken of ik dat optreden in September nog mee kan pikken. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ah, mooi. |
Index / Concerten |