|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
een zwembad in iemands anus? de naam had wat beter gekunt, niet alles met rectal ervoor klinkt goed. Urine/feaces/bloed/orgaanafval zwembadfest is nog een beetje voor te stellen. Edit: hee Naaldwijk! zit er een zwembad op de geestweg [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-05-2008 17:24] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
slapende honden signature |
|
Jammer dat het tegelijk met Wâldrock is, voor de rest leek het mij leuk! |
|
quote: Hehe, dat is een geniaal grind bandje, gaat helemaal nergens over maar wel zeer droge lui plus leuke podium presentatie. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Gratis bier? Hier ga ik misschien wel heen dan. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
'tussen de bands door weer terror/speedcore/tekno' Dat is dan weer jammer. Wel gave naam voor een fest |
|
juist bet0r! Je moeder. |
|
Shapes of misery en Anal penetration is t enige wat ik ken... Fuck the world and fuck you |
|
Ik ken alleen Stoma, Fubar en Rectal Smegma.. maar dat mag de pret niet drukken. Dat het kut is staat toch al vast. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik heb ook wel zin om in een zwembad te schijten... |
|
quote: tis hier wel lekker dicht in de buurt, mocht je nog een slaapplek nodig hebben ofzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
GRATIS BIER!!! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Waldrock. |
|
Nee, Grolsch. Op Waldrock gratiesch bier? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nee, wel rum. Woaaar Grolsch? |
|
quote: ik doe geen moeite meer voor concerten tegenwoordig Je moeder. |
|
Waar de neuk ligt Naaldwijk? 150km verderop. Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 19-05-2008 19:38] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
luie hond! maar volgens mij is het zelfs nog te halen vanaf de laatste band, als je de laatste trein naar zwolle maar hebt. Of is zelfs de trein teveel werk voor een treinen liefhebber zoals jij? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-05-2008 19:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Den Haag/rijswijk is goed te bereiken, vanaf daar is het een halfuurtje tot een uur reizen + 10 minuten lopen. Google earth liet zien dat het bij een kas is, misschien hebben ze nu een zwembad in de achtertuin, maar ik denk eerder dat het bij een bassin wordt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
dan nog, 39€ voor een treinkaartje is me wat gortig voor een concert Je moeder. |
|
hmm dat is wat duur, en een voetvakantie is gelijk ook weer 3 a 4 dagen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nouja, niet duur maar wel voor een concert waar ik geen moeite voor wil doen Je moeder. |
|
hmmm. Gratis bier + Pigsty Alleen zal dit voor mij helaas wat te prijzig gaan worden vanwege de trein Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: De mannen van Rectal Smegma organiseren het festival, vandaar de naam. Een echt zwembad is er niet, op een paar opblaasbadjes na dan |
|
quote: Jah het viel me later ook al op. Word er niet gezwommen in een bassin dan, of is het binnen in de kas? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |