|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Stormrider http://www.stormrider.nl en Mytholic http://www.mytholic.nl Dit wordt een old school metal avondje, dus trek je sneakers en je volgepatcht spijkerjasje aan en kom massief meefeesten ! |
|
Oh da's wel weer eens leuk! Als die avond nog niks anders is komen we misschien wel even langs |
|
Hee Bonnie Die show is nog niet 100 % bevestigd ... ik ben nog in onderhandeling met The Stage. Marcel |
|
The Stage heeft het nu zelf gepost op Metalfan, dus neem aan dat het nu wel bevestigd is. Bedenk me net alleen dat dan ook Ghost Brigade is, dilemma [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 20-05-2008 15:18] |
|
|
|
Yup is nu wel akkoord s'middags ben ik toch al in Doetinchem voor een gitaarworkshop te geven op een scholengemeenschap daarzo, dus dan ben ik al in de buurt |
|
ich bin dabei Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Daar zijn we ook bij! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Yep... dan kan ik niet achterblijven Mooie flyer bij de weg!! |
|
Hmm, hopen dat ik Stormrider nog haal. Ben die avond pas rond 22.00 in Utrecht terug vanuit Parijs. |
|
quote:Welke scholengemeenschap is dat dan? Aangezien ik wel in de buurt ben van Doetinchem dan... Helaas kan ik niet aanwezig zijn... Iets met een kamp @Hamster: wat moet je in Parijs als Stormrider in Arnhem komt? Slecht hoor [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 07-06-2008 10:11] FREEZE |
|
quote: Zuipen en Parijs thrashen natuurlijk! O, en voor school dingen doen daar. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-06-2008 10:45] |
|
kick |
|
oeh! ff kijken of dat haalbaar is |
|
Waar is The Stage ergens? Ver van het station? Stormrider is altijd vet (en altijd een bezopen feest ) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
station uit, korenmarkt op, koren markt af, daar is het. .. Moet ff kijken of ik vrij kan krijgen. |
|
quote:Cool, dat moet ik toch maar komen. Gaan we weer samen zuipen, is tenslotte alweer een tijdje geleden. Zuipen for old times sake Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Da's inderdaad weer een tijdje geleden hahaha tof dat je komt |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oeh, ik heb gewoon te horen gekregen dat ik gewoon wel aanwezig kan gaan zijn! Ik heb er nu al zin in FREEZE |
|
+1! Samen met Oni en AndreV |
|
quote: ( mier als mcoenen ingelogd ) |
|
quote: USA-afscheidsfeestje? |
|
Nog even en dan is het metallen in Arnhem ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |