|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Dit is wel de leukste Disgorge van 't stel Vooral Forensick Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Forensick doet het hier 10x beter. Tis natuurlijk geen productie gelijk. Maar hij is ZO ONTZETTEND VIES! Suck my piss |
|
Disgorge (mex) is echte een dikke vette HEERSCH-band! Forensick is echt een meesterwerk. Ik ben benieuwd naar de nieuwe cd 'Gore blessed to the Worms', hij komt deze maand uit (mits de release-date verschoven wordt). Het is de eerste cd met de nieuwe vocalist, dus ik ben benieuwd. Ik ga de cd in ieder geval bietsen. |
|
Same here Necrholocaust ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
kenker, wat een superdikke band is dit toch. stukken beter dan die amerikaanse nichten, en "Forensick" is wel hun beste. alhoewel die live-tracks op "Through the Innards" en die split met Squashed Bowels ook wel erg tof zijn. ben zeker benieuwd naar die nieuwe, ik hoop dat die zanger het haalt bij de ouwe, die wel extreem smerig was. zou die nog wat gaan doen ergens? www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: nee, zo blijkt. http://www.myspace.com/disgorginglegion Suck my piss |
|
klinkt zeker aardig. anders dan die oude zanger, dat zeker. maar wel weer lekker wat smeriger dan die laatste plaat. [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 24-05-2006 20:13] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Godverdomme, wat een vreselijk gore strot heeft die vent man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Het nieuwe Disgorge album zit eraan te komen op Xtreem Music. Zonder Antimo op vocals dit keer. Ietwat minder smerig dus (zie sample op site) maar voor mijn part toch nog steeds nekwervel-brekende death 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Dan gaat 'ie hier dus zeker terecht komen. Monsterachtig vette band blijft ik het vinden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En hij is besteld! Vrijdag waarschijnlijk op de deurmat samen met Rotten Sound's Consume To Contaminate (beetje laat maar ach ) Heb dat nieuwe nummer de laatste weken tig keer achter elkaar geluisterd, maar die nieuwe zanger is zeker niet mis hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 24-01-2007 20:46] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Even gedownloadt, misschien ook maar weer eens aanschaffen op officiëlke schijf bij de volgende lading gave takkeherrie |
|
Whaaaaaaa, hij heerscht!! Een goede, niet te nette, productie, vet gitaarwerk, een drummer die z'n kit aan puin mept, en over de nieuwe zanger heb ik niks, maar dan ook niks, te klagen. Weer van die superdiepe kotsrochels in de oude vertrouwde Antimo-stijl. Hij mag hem dan niet helemaal evenaren, maar een zeer goede vervanger is het zonder meer Dikke vette aanrader voor fans van, met een flinke dosis gore, doorspekte death/grind Ik slinger hem nog maar weer een keer aan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
shit, ik moet 'em bestellen. gelijk maar met de nieuwe Internal Suffering en die re-release van Devourment dan. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Goed bezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
o ja, nog even voor de wel-Antimo-fans: ik heb die Live in Germany (helaas nog niet, eh, verminderd illegaal) en ik kan hem aanraden. hij klinkt als poep, maar vet. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
ah, wist niet dat die uit was. Die nieuwe raakt me veel minder. quote: Mind0r. Suck my piss |
|
ik moet die nieuwe echt even gaan luisteren. zum kaufen! www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
vreemd om op mezelf te replyen. enniewee, die nieuwe is wel vet. vocalen vind ik niet eens zo'n erge achteruitgang, anders wel, maar zeker niet slechter. jammer alleen dat er af en toe gepitchte vocalen in zitten, dat is zo'n lomp idee. jammer. ik denk dat ik deze nog wel beter dan Necrholocaust vind. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Shit, ik was vergeten hoe hard die laatste heerschte ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
forensic is nooit overtroffen, ook leuk die track met George Fisher. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
lekker zeg een flanger over de zang. VIES edit jezus is slaap: Dit is er allemaal nog uit gekomen sedert ik voor het laatst verdiepte: Masacre Fest (Mexico City 2003-2004) DVD, 2004 Live Germany Live album, 2006 Gore Blessed to the Worms Full-length, 2006 [1 review, 46%] Live in Moscow 23/11/08 DVD, 2009 [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 04-08-2010 20:10] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik vind Forensick eigenlijk ietwat overschat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |