|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
och ja, hoe duurder het wordt, hoe goedkoper het wordt bij een bepaalde grens, want dan ga ik gewoon kopieren |
|
ag wat boeit t allemaal. Ik koop me cd's toch via via of op concerten en via postorder...dus. Suck my piss |
|
Voor ons metalheads boeit het inderdaad weinig. Ik denk in ieder geval dat weinig mensen hier hun cd's bij de Free Record Shop kopen Zenial |
|
Ze hebben er eigenlijk altijd wel metalcd's liggen voor onder de 10 euro, dus op zich vind ik white noise echt niet zo slecht. Je moet gewoon een beetje zoeken en daar dus geen 17 euro voor een cd van cannibal corpse gaan neertellen |
|
Op Stonehenge : Amenta Records, bakken met cd's voor 2, 4, 7 en max 11 euro! Kijk! ZO hoort het! |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Volgens het artikel is kleinschaliger juist duurder... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Lijkt me ook veel logischer en wat ik weet van mensen met een band/CD is dat ook realiteit. Wat in de stukken die ik gelezen heb (over de muziekindustrie in z'n totaliteit) zit het verschil 'm vooral in het feit dat er van een pop-CD 80% direct naar de marketing van (een paar) artiesten gaat en die marketing verloopt bij metal-labels een stuk anders (TV commercials zijn duur). Met andere woorden.. voor iedere CD die je bij, bijvoorbeeld, de FRS koopt loop je indirect Britney Spears te promoten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik kom net terug van vakantie in Slowakije en ik heb daar 10 cd's gekocht voor 550 Slowaakse kronen per stuk (ongeveer 12,50 euro), waaronder: * Penumbra - Emanate * Opera IX - The call of the wood (remaster) * de 1e en de 2e cd van Bal-Sagoth * Umbra et Imago - Dunkle Energie * Rebellion - Shakespeare's Macbeth En de nieuwe Pain voor 650 kronen (ongeveer 15 euro). Conclusie: het kan wel goedkoper... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |