|
Auteur: |
|
|
Maandag 13 oktober: Volbeat (DK) + Stuck Mojo (USA) Lucky, Rijssen Zaal open: 19.30 Aanvang: 20.00 Entree: 21,-- euro VVK start a.s. zaterdag 24 mei. www.lucky.nl/podium |
|
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, het overgewaardeerde Volbeat. Daar blijf ik ver bij uit de buurt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*nekschot* Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik vind Volbeat wel gaaf! Goeie shit @ lantaarn (ralphie!) ik ben erbij!!! |
|
keihard aanwezig!!! |
|
quote: Kun je beter naar Lucky gaan dan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-05-2008 21:50] |
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ajoh, de Lantaarn is naar mijn mening een prima zaal; al een bult gezien en nooit echt tegen gevallen Maar niet aanwezig; voor Volbeat leg ik geen geld neer ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
kan iemand mij helpen emigreren uit Twente voor 13 oktober? |
|
Wie is deze Pokémon? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Daar kun je ook prima wezen als je geen Volbeat wil zien inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-05-2008 7:30] |
|
Op hun eigen site staat dat ze 9 oktober in Lucky spelen. En de 13de in Paradiso. |
|
Gisteren maar de gok genomen om naar Antwerpen te rijden en zoals verwacht waren er toch nog gewoon kaartjes aan de kassa te koop. Stuck Mojo was eigenlijk niet helemaal mijn ding maar op een gegeven moment begon ik 't toch nog leuk te vinden. Volbeat was zoals altijd weer super. De nieuwe nummers konden me minder boeien, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik ze pas een keer gehoord heb (behalve dat nummer dat ze al een jaar live spelen dan). Afterparty met Gorefest was ook in orde, al is die band nooit echt m'n favoriet geweest. |
|
quote: Op zich... D'oh |
|
Ik ben ook in het huis maandag. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
Ook aanwezig vanavond . ..."Hate can only create more hate"... |
Index / Concerten |