|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mocht je nog een ZM-shirt willen bestellen dan ben je nu te laat. Alle ZM-shirts zijn verkocht. |
|
ik heb er wel 4 |
|
Maar bij de Large ligt nu wel een heel vet Megadeth shirt. Die wordt dus zeker van mij You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Dus het t-shirt wat ik nu draag,......... ????? Moet ik nu eigenlijk in de kast gaan bewaren tot het geld waard word Wiegen Meister ! |
|
stoer, nu nog een handtekening van paul erop en hij kan ingelijst worden!! |
|
Ben ik even blij dat ik er een heb. Eind augustus gaat het shirt mee naar Kreta. the only pleasure is pain |
|
Hoeveel zijn er verkocht?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
tsss dan loop ik ook niet commercieel te zijn Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Net op tijd besteld. |
|
Hmz, Lordjohn_2 wil er ook een hebben maar zit nu in Skotlend. Pech hebben i guess. |
|
jah. hoeveel zijn er dus geprint en verkocht??? Oud Vuil. |
|
Ik ben blij dat ik me niet heb laten strikken voor zo'n shirt. Ik vind ze nog steeds oerlelijk |
|
quote:Ik heb er 75 laten drukken. Ik heb er een stuk of 5 weggegeven voor inzet die mensen in ZM hebben gestoken en een paar zelf gehouden. Ik heb er dus uiteindelijk iets van 65 verkocht. |
|
quote: oh, dan is en blijft het een beetje obscuur shirt, cool. Oud Vuil. |
|
CULT! Suck my piss |
|
heb je nog ZM-ondergoed? |
|
Wanneer komen er nieuwe |
|
idd, komen er nog nieuwe?? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Op het ZM-fest had je ze kunnen komen.. als je daar niet was verdien je natuurlijk ook geen shirt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nieuwe !! Nieuwe !! Nieuwe !! Wiegen Meister ! |
|
nieuwe shiiiirts met namen van de users.. hmm, dat word misschien nog een beetje klote. |
|
Ik verkoop nog illegale underground zm shirts (met me eigen ts make machine) 50 euro per stuk. Kopen? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
en ik wil geen Panda achterop |
|
boeie, was toch al niet van plan om zo'n Oerlelijk t-shirt te kopen.... No meat is sweater |
|
quote: heeft iemand jouw wat gevraagt? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |